کد خبر : 2009662 | 28 اسفند 1402 ساعت 10:56 | 25.8K بازدید | 86 دیدگاه

خط و نشان کاپیتان بارسا: دنبال رئال هستیم!

سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا، می‌گوید که این تیم تا لحظه آخر برای مقابله با رئال مادرید خواهد جنگید.

خط و نشان کاپیتان بارسا: دنبال رئال هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد این تیم را در ورزشگاه خانگی‌اش با سه گل از سر راه بردارد. 

انتظار می‌رفت که شاگردان دیه‌گو سیمئونه پس از حذف اینتر از لیگ قهرمانان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی انگیزه مضاعفی برای این بازی داشته باشند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت و این بارسا بود که با کسب سه امتیاز و ارائه یک بازی خوب در رتبه دوم جدول قرار گرفت. 

1978789

سرخی روبرتو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مدتی بود که مشکلاتی از ناحیه تاندون آشیل پایم داشتم اما خوشحالم که برگشتم و توانستم به تیم کمک کنم. پس از همه اتفاقاتی که برای ژاوی رخ داد، برای او هم خیلی خوشحال هستم. 

تیم در حال پیشرفت است. بخش مهم و حیاتی فصل در پیش است و ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. در حال حاضر هشت امتیاز با رئال مادرید فاصله داریم اما یک بازی هم با آنها داریم. باید با تمام وجود تلاش کنیم و تا لحظه آخر در این رقابت‌ها بجنگیم. 

این هفته برای ما خیلی هفته مهمی بود. می‌دانستیم که با چه دشواری‌هایی روبرو هستیم اما در نهایت توانستیم از این دیدارها به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتوانیم رقابت خوبی را به نمایش بگذاریم.»

دیدگاه‌ها