کد خبر : 2009677 | 28 اسفند 1402 ساعت 12:30 | 41.4K بازدید | 30 دیدگاه

همه بهت‌زده از امباپه

اعجوبه باورنکردنی: کیلیان همه را شگفت‌زده کرد

مربی مون‌پلیه، لوئیس انریکه، ویتینیا و مانول اوگارته در پایان بازی مون پلیه-پی اس جی، نمایش کیلیان امباپه و هت‌تریک او را ستودند.

اعجوبه باورنکردنی: کیلیان همه را شگفت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب بار دیگر قدرت خودش را نشان داد و در برتری 2-6 پاریسی‌ها موفق به هت‌تریک شد. امباپه تعداد گل‌هایش در لیگ را به 24 رساند و صدرنشینی‌اش در جدول گلزنان را تثبیت کرد.

کیلیان آنقدر خوب بازی کرد که حتی در پایان بازی مربی مون پلیه نیز از او تمجید کرد و گفت، این یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از امباپه دیده است.

2002794

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه، مربی پی اس جی در مورد امباپه پرسیدند، او پاسخ داد: «امباپه عالی بود و باید تا زمانی که در اختیارش داریم و برای ما بازی می‌کند، از کیفیت او سود لازم را ببریم. وقتی که دیگر او را نداشته باشیم، باید سطح کیفی تیم را بالاتر ببریم تا جبران غیبتش شود. انگار او از بدو تولد متخصص گلزنی از بیرون محوطه جریمه بوده است (اشاره به گل دوم او به مون پلیه).»

مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای پی اس جی، هم گفت: «واقعا باورنکردنی بود. کیلیان بازیکنی استثنایی و گلزنی در ذاتش است. او بازی به بازی همه ما را بیشتر شگفت‌زده می‌کند. ما در تمرینات نیز هر روز از عملکرد او بهت‌زده می‌شویم. کیلیان انسانی فوق‌العاده است و خوشحالم کنارش بازی می‌کنم.»

ویتینیا نیز از امباپه ستایش کرد: «کیلیان باورنکردنی است و البته ما که هر روز در تمرینات او را می‌بینیم، سورپرایز نمی‌شویم. یک هت‌تریک دیگر که به ما کمک کرد بازی را برنده شویم.»

دیدگاه‌ها