کد خبر : 2009683 | 28 اسفند 1402 ساعت 12:50 | 34K بازدید | 79 دیدگاه

باید با بردهای متوالی به رئال برسیم

ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم

مارک اندره تراشتگن گفت باید دو بازی باقی‌مانده تا ال‌کلاسیکو را هر طور شده برنده شوند تا شانس کاهش فاصله با رئال بیشتر شود.

ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب نمایشی فوق‌العاده برابر اتلتیکو داشت و در متروپولیتانو توانست این تیم را با سه گل شکست دهد. بردی که باعث شد بارسا به رتبه دوم لالیگا برسد و فاصله با رئال را دوباره به هشت امتیاز برگرداند.

بارسا در ادامه دو بازی برابر لاس پالماس و کادیز خواهد داشت و سپس باید به زمین رئال مادرید برود (2 اردیبهشت).

تراشتگن در پایان بازی با اتلتیکو گفت: «خیلی خوشحالیم چون بازی پیچیده و سختی را با برد پشت سر گذاشتیم. بازی در زمین اتلتیکو همیشه دشوار است ولی به بهترین شکل ممکن و تماشایی بردیم.»

2002808

چهارمین کلین‌شیت متوالی در لالیگا: «طبعا خوشحالم ولی مهمتر از هر چیزی پیروزی تیم بود. همه باهم دفاع می‌کنیم و می‌جنگیم. معتقدم این یک موفقیت تیمی است و هدف من در هر بازی بسته نگه داشتن دروازه خواهد بود.»

گلزنی ژوائو فلیکس: «در تمام طول هفته او را باانگیزه می‌دیدم و اینکه برای شروع بازی لحظه شماری می‌کرد. او مرد بازی‌های خاص است و برایش خوشحالیم.»

بارسا شانس قهرمانی دارد؟ «ما باید کار خودمان را انجام دهیم. همه بازی‌ها دشوارند و باید دو بازی بعدی را ببریم تا در ال‌کلاسیکو همچنان شانس قهرمانی محفوظ باشد. ما منتظر این بازی هستیم چون اگر رئال را ببریم، شانس‌ها بیشتر نیز خواهد شد اما الان بازی‌های ملی از راه می‌رسند و باید چند روزی هم بدون فکر کردن به لالیگا استراحت کرد.»

دیدگاه‌ها