کد خبر : 2009685 | 28 اسفند 1402 ساعت 12:50 | 20.8K بازدید | 35 دیدگاه

رویای ستاره بارسلونا: باید قهرمان لالیگا شویم

ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسلونا، می‎‌گوید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد.

رویای ستاره بارسلونا: باید قهرمان لالیگا شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان ژاوی عملکرد بسیار خوبی را در این بازی به نمایش گذاشتند و موفق شدند سه امتیاز این بازی که برای آنها بسیار ارزشمند بود را به دست آورند و با توجه به شکست خیرونا برابر ختافه در دیدارهای این هفته، به جایگاه دوم جدول رده‌بندی و فاصله هشت امتیازی رئال مادرید رسیدند. 

1971242

کنده پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازی و بارسا اظهار داشت: «من خیلی خوشحال هستم. نتیجه خیلی خوبی در این دیدار کسب کردیم. پیروزی با سه گل در این ورزشگاه چیزی نیست که انتظارش را داشته باشید و شاید تیم‌های کمی موفق به انجام این کار شده باشند.

این پیروزی مهم و بازی خوبی بود. ما به شانسی که برای قهرمانی لالیگا داریم باور داریم اما باید به همین شکل به جنگیدن و تلاش کردن ادامه دهیم. برای مدتی طولانی انتقادهای بسیار زیادی از ما مطرح شد اما ما همچنان فقط روی خودمان تمرکز کردیم و بسیار متحد هستیم. این نتیجه تلاش بسیار سخت و زیادی است که به کار گرفتیم.»

دیدگاه‌ها