کد خبر : 2009691 | 28 اسفند 1402 ساعت 13:30 | 45K بازدید | 44 دیدگاه

داوران از دست او خسته و کلافه‌اند

ژاوی تبدیل به یک آدم غیر قابل تحمل شده!

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس و کادنا سر، گفت که رفتارهای ژاوی در کنار زمین برای داوران چهارم کلافه کننده شده است.

ژاوی تبدیل به یک آدم غیر قابل تحمل شده!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در پیروزی 0-3 دیشب بارسا برابر اتلتیکو مادرید با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد. او از زمانی که مربی بارسا شده، 22 کارت زرد و دو کارت قرمز گرفته که در نوع خود بین مربیان لالیگا یک رکورد دست نیافتنی است.

ژاوی اخیر بازی برابر گرانادا را به دلیل محرومیت از روی سکوها تماشا کرد و حالا در بازی بعدی برابر لاس پالماس نیز نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند و شاید حتی دو بازی نیز محروم شود.

2002815

ایتورالده در مورد رفتارهای ژاوی گفت: «داوران چهارم بیش از حد ژاوی را تحمل می‌کنند و بالاخره یک جا خسته می‌شوند. در محوطه فنی او بسیار تند رفتار می‌کند و با هر تصمیم داور علیه تیمش عصبانی می‌شود، اما این رفتار فقط مختص امشب نیست. او در بسیاری از بازی‌ها کنترل اعصاب خود را از دست می‌دهد.»

2002816

داور قدیمی فوتبال اسپانیا اضافه کرد: «او همین اخیرا محروم شده بود و شما مربی‌ای در بارسا به یاد دارید که این همه کارت گرفته باشد؟ چقدر عجیب است که این اتفاق فقط زمانی می‌افتد که ژاوی مربی بوده است. او می‌داند که رفتار بدی دارد اما با این حال نمی‌تواند اعصابش را کنترل کند.»

دیدگاه‌ها