کد خبر : 2009708 | 28 اسفند 1402 ساعت 14:17 | 34.8K بازدید | 28 دیدگاه

فداکاری ستاره یونایتد: 120 دقیقه بازی با مصدومیت

برادر الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، فاش کرد که این بازیکن با مصدومیت و احساس درد برابر لیورپول به میدان رفته است.

فداکاری ستاره یونایتد: 120 دقیقه بازی با مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبروی لیورپول به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-4 در وقت اضافه شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

این نتیجه در حالی برای شاگردان اریک تن‌هاخ رقم خورد که آنها در وقت اضافه هم از حریف عقب افتادند اما نه تنها موفق شدند گل خورده را جبران کنند، بلکه در فاصله چند لحظه تا به صدا در آمدن سوت پایان بازی و آغاز ضربات پنالتی دروازه حریف را باز کردند و برنده میدان شدند. 

2002851

گارناچو که این فصل به یکی از بازیکنان خوب و مورد اعتماد سرمربی هلندی یونایتد تبدیل شده هم در این دیدار از ابتدا در میدان حضور داشت و موفق شد پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه 121 برای آماد دیالو ارسال کند تا نقش مهمی را هم در این برد ایفا کرده باشد. 

برادر او پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «گارناچو این هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تنها دو روز تمرین کرد اما باز هم 120 دقیقه دوید و پاس گل پیروزی را ارسال کرد. من به تو افتخار می‌کنم داداش بزرگ.»

دیدگاه‌ها