کد خبر : 2009712 | 28 اسفند 1402 ساعت 14:44 | 29.6K بازدید | 10 دیدگاه

مصدومیت کریستنسن

درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید

آندریاس کریستنسن بازی دیشب بارسا برابر اتلتیکو را دقایقی قبل از شروع از دست داد.

درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید

به گزارش "ورزش سه"، کریستنسن مدت زیادی است که با احتیاط و با ترس از بازگشت مصدومیت بازی می‌کند. ستاره دانمارکی از زمانی که ژاوی او را به پست هافبک دفاعی برده، متحول شده است. او دیروز از ناحیه تاندون آشیل پا مصدوم شد.

کریستنسن در جریان گرم کردن قبل از شروع بازی مقابل اتلتیکو، متوجه سوزش‌های دردناکی در پای خود شد. او به سرعت نزد دکتر تیم رفت تا به او بگوید که مشکل دارد. پس از چند دقیقه آزمایش، پزشک بارسا او از بازی منع کرد و او روی نیمکت نشست. در طول بازی مشکل و درد کریستنسن از بین نرفت و نتوانست شرایط بازی را به دست بیاورد. دردی غیر قابل تحمل که نیاز به درمان‌های بیشتر دارد.

1975956

این مصدومیتی است که از ابتدای فصل ادامه دارد و کریستنسن به بهترین شکل ممکن مقاومت کرده است. بدیهی است که فشردگی بازی‌ها در هفته‌های اخیر اوضاع را بدتر کرده و دردهای غیر قابل تحملی را به همراه داشته است.

برای پزشکان سناریوی ایده‌آل این است که بازیکن تحت درمان قرار گیرد و از فیفا دی استفاده کند. بارسلونا تا 12 روز بعد بازی ندارد و سپس باید مقابل لاس پالماس در مونتجوئیک به میدان برود. این بازه زمانی حیاتی تلقی می‌شود تا بازیکن بتواند ریکاوری کند. او قطعا به اردوی دانمارک نخواهد رفت و هنوز مشحص نیست بتواند به بازی با لاس پالماس هم برسد.

دیدگاه‌ها