کد خبر : 2009727 | 28 اسفند 1402 ساعت 16:26 | 16.7K بازدید | 13 دیدگاه

مرد اول سپاهان برای عبور از روزهای سخت (عکس)

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه این روزها حضور پررنگی در تمرینات، مسابقات و جلسات تیم فوتبال سپاهان دارد.

مرد اول سپاهان برای عبور از روزهای سخت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از شکست ناباورانه سپاهان مقابل پیکان بود که منوچهر نیکفر در رختکن از اعضای تیم خداحافظی کرد و پس از آن با وجود اینکه هنوز درخواست جدایی و استعفای او به‌صورت رسمی پذیرفته نشده، حضور کم رنگی در سپاهان دارد.

در این شرایط محمدیاسر طیب‌نیا که در حال بررسی و انتخاب بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان است، در کنار آن سعی دارد با حضور مداوم در تمرینات و مسابقات فقدان حمایت مدیریتی به چشم مورایس و شاگردانش که نتایج مهم‌ترین تیم باشگاه به عملکرد آنها بستگی دارد، نیاید.

2002878

طیب‌نیا شب گذشته هم در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد و پیروزی ارزشمند دو بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل گل‌گهر را از نزدیک تماشا کرد و سپس در رختکن به مورایس و شاگردانش بابت این برد سرنوشت‌ساز تبریک گفت و دقایقی با سرمربی تیم به گفت‌وگو مشغول شد.

آنچه به نظر می‌آید این است که طیب‌نیا با وجود مشغله زیاد و مسئولیت بزرگی که در شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های خاورمیانه و آسیا دارد، در کنار آن به‌صورت جدی در حال بررسی و رصد کردن وضعیت باشگاه و به ویژه تیم فوتبال سپاهان است و در تلاش برای بهترین انتخاب و تصمیم برای سپاهان است.

2002879

دیدگاه‌ها