کد خبر : 2009742 | 28 اسفند 1402 ساعت 18:46 | 37K بازدید | 67 دیدگاه

دوران خسرو در تیم مشهدی به سر رسید

استعفای زودهنگام یک استقلالی از هدایت خوشه

خسرو حیدری خیلی زود و پس از مدت زمان کوتاهی که هدایت خوشه طلایی را برعهده داشت، از سمت خود کنار رفت.

استعفای زودهنگام یک استقلالی از هدایت خوشه

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند هفته پر خبر و قرار گرفتن در کانون توجهات، خسرو حیدری تصمیم گرفت تا از هدایت خوشه طلایی کناره گیری کند. اتفاقی که به دلیل مشکلات فراوان این تیم و بحث مربوط به مالکیت خوشه طلایی رخ داد.

از زمان حضور حیدری در خوشه طلایی، بحث مربوط به تغییر رنگ پیراهن و لوگوی این تیم به آبی باعث شد تا این بازیکن سابق استقلال در کانون توجهات قرار بگیرد.

حالا نیز کاپیتان سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، از هدایت خوشه طلایی که در قعر جدول رده بندی قرار دارد، کناره گیری کرد.

حیدری نوشته است:

در این مدت کوتاهی که هدایت تیم خوشه طلایی را برعهده داشتیم با مشکلات زیادی مواجه شدیم از عدم حضور بازیکنان در تمرین و اردو تیم گرفته تا مشکلات مالکیتی و حتی نبود امکانات، وسایل ابتدایی و زمین تمرینی.

متأسفانه در این مدت حتى كارت بنده، همکارانم و چند تن از بازیکنان جديد تيم صادر نشد و نتوانستیم تیم را در بازی‌های حساس همراهی کنیم و در کنار این مسائل مشکلات مالکیتی و سخت افزاری که تیم داشت مانع کار ما می‌شد.

تمام تلاش خودمان را کردیم که تیم را از بحران نجات دهیم اما مشکلات متعددی باعث سلب تمرکز ما شد، متأسفانه در این دو سه هفته به امید حل مشکلات ماندیم و تلاش کردیم اما با شرایط فعلی کار کردن دیگر امکان پذیر نیست.

اميدوارم مشکلات زیادی که تیم خوشه طلایی دارد حل شود و برای مربی بعدی این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

2002906

دیدگاه‌ها