کد خبر : 2009747 | 28 اسفند 1402 ساعت 20:05 | 34K بازدید | 22 دیدگاه

ستاره نژادپرست اینتر از لیست ایتالیا خط خورد!

فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، به دلیل اظهارات نژادپرستانه علیه ژوان ژسوس، مدافع ناپولی‌، از لیست تیم ملی ایتالیا کنار گذاشته شد.

ستاره نژادپرست اینتر از لیست ایتالیا خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که فرانچسکو آچربی در پی اظهارات نژادپرستانه علیه ژوان ژسوس، مدافع ناپولی، از لیست تیم ملی خط خورده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) به تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده تا تأیید کند آچربی در دو بازی آینده مقابل ونزوئلا و اکوادور به میزبانی ایالات متحده آمریکا همراه تیم ملی ایتالیا نخواهد بود.

2002928

در این بیانیه آمده است: "آچربی با لوچانو اسپالتی تماس گرفته و به سرمربی ایتالیا در مورد اظهارات نژادپرستانه خود علیه ژسوس توضیحاتی داده است. طبق گفته او، مشخص شد که آچربی در بازی شب گذشته اینتر مقابل ناپولی‌ قصد توهین، تحقیر یا اقدام نژادپرستانه نداشته است. با این حال، ما همچنان انتخاب کردیم که آچربی را از دو بازی بعدی در ایالات متحده کنار بگذاریم. در نتیجه، این بازیکن امروز به باشگاه خود بازخواهد گشت و جانلوکا مانچینی، مدافع رم، دعوت خواهد شد."

شب گذشته ژوان ژسوس، مدافع ناپولی، اظهارات نژادپرستانه آچربی را به فدریکو لا پنا، داور بازی، گزارش داد. او البته در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت که آچربی از او عذرخواهی کرده است.

در صورت تایید رسمی اظهارات نژادپرستانه، ممکن است آچربی با حداقل 10 جلسه محرومیت از همراهی تیمش روبرو شود.

دیدگاه‌ها