کد خبر : 2009748 | 28 اسفند 1402 ساعت 20:20 | 22.4K بازدید | 64 دیدگاه

برتری هوادار برابر استقلال در آمارها؛

اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!

مسعود شجاعی و شاگردانش روز یک شنبه و در ورزشگاه پاس قوامین تهران، عملکرد سزاوارانه و در خور تحسینی را برابر صدرنشین لیگ برتر به نمایش گذاشتند.

اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، هواداری‌ها که پنج سالگی حیات‌شان را در پایان فصل جاری پشت سر می‌گذارند و هرگز و هنوز موفق به کسب امتیاز برابر استقلال نشده‌اند، روز گذشته اما مطلوب‌ترین عملکردشان در مجموع شش بازی برابر آبی‌ها را نشان دادند.

2002932

دقیقه یک دیدار هوادار و استقلال، روی غفلت بنفش‌ها و با تاکتیک همیشگی آبی‌ها، پس از ارسال دقیق ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان با ضربه سری زیبا دروازه هوادار و علیرضا حقیقی گلر ملی پوش و پیشین فوتبال ایران در جام جهانی را گشود تا طرفداران فوتبال به ویژه علاقه‌مندان به سرخابی‌های پایتخت، تکرار تراژدی دردناک بنفش پوشان در فصل گذشته و جشنواره گل دیگری مانند شکست معروف شش بر یک آنها برابر آبی پوشان را در ذهن بپرورانند.

2002933

اما شیرازه هوادارِ مدل جدید با دریافت گل بسیار زود هنگام از مدعی عنوان قهرمانی نیز از هم نپاشید و بیش از هشتاد و نه دقیقه تلاش مستمر شاگردان مسعود شجاعی در ادامه بازی برای جبران نتیجه و به تساوی کشاندن بازی و ثبت پیروزی در دسترس‌شان برابر رقیب سرسخت، با درخشش و دوندگی بازیکنان استقلال و سیوها و دبل سیوهای سید حسین حسینی گلر و کاپیتان‌شان بی نتیجه ماند.

هوادار در روزی که مطابق آمارها سه برابر استقلال شوت در چارچوب داشت، در مالکیت توپ نیز موفق شد برتری مطلق یک برابر و نیمی‌اش را به رقیبش دیکته کند تا ثبت برتری عددی در دو فاکتور تاثیر گذار مورد اشاره، نشان دهد ‌که شاگردان مسعود شجاعی هرگز مستحق شکست برابر استقلال نبوده‌اند.

2002930

نکته جالب توجه اما تماشای نمایش شکست ناپذیری در شش هفته ابتدایی روی کار آمدن مسعود شجاعی در هوادار و پس از آن ناراحتی بیش از اندازه آنها از پذیرش دو شکست متوالی برابر تراکتور و استقلال یعنی مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است که نشان می‌دهد آن‌ها دیگر هیچ شباهتی به ابتدای فصل جاری و حتی فصول گذشته‌شان نداشته و شخصیت متفاوت‌تری را به دست آورده‌اند.

دیدگاه‌ها