کد خبر : 2009772 | 28 اسفند 1402 ساعت 22:32 | 39.8K بازدید | 12 دیدگاه

حمله رئیس‌جمهور به ریکلمه: رقیب را خوشحال کردی!

خاویر میلی، رئیس‌جمهور آرژانتین، بار دیگر به خوان رومان ریکلمه حمله کرد.

حمله رئیس‌جمهور به ریکلمه: رقیب را خوشحال کردی!

به گزارش "ورزش سه"، مایلی که از زمان انتخابش به‌عنوان رئیس‌جمهور آرژانتین بارها در مورد فوتبال صحبت کرده و حتی از ریکلمه، مدیر بوکا جونیورز، به دلیل سیاست‌های اشتباهش در اداره این باشگاه انتقاد کرده، بار دیگر در مصاحبه‌ای ریاست ریکلمه در بوکا را ضعیف خواند.

میلی گفت: «مدیریت نادرستی که در بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اتفاق می‌افتد کاملا مشخص است. سوءمدیریت‌هایی در بعضی باشگاه‌ها وجود دارد که من را اذیت می‌کند. مثل بوکا.

مدیریت افتضاح ریکلمه در بوکاجونیورز باعث خوشحالی در ریورپلاته شده است. در واقع من در انتخابات باشگاه به رقیب او رای دادم. مطمئن نبودم که او چقدر خوب است و چه جنبه‌های منفی‌ای دارد اما قطعا با هر عملکردی از ریکلمه بهتر می‌شد.»

2002994

ساعاتی پس از این اظهارات، ریکلمه به میلی پاسخ داد. او گفت: «اینکه رئیس‌جمهور نام من را می‌داند بسیار عالی است. آرزو می‌کنم رئیس‌جمهور بتواند به همه رویاهایی که دارد دست یابد و مردم ما بتوانند کمی بهتر زندگی کنند.

اینکه رئیس‌جمهور درباره‌ام صحبت می‌کند باعث خوشحالی‌ام است. امیدوارم او در مسئولیت‌های دیگرش هم همینقدر دقیق باشد. من فقط یک شهروند دیگر هستم که کارم را انجام می‌دهم و برای رئیس‌جمهور بهترین آرزوها را دارم.»

دیدگاه‌ها