کد خبر : 2009776 | 28 اسفند 1402 ساعت 22:43 | 21.9K بازدید | 26 دیدگاه

اطمینان آنری از آینده امباپه: می‌دانیم که می‌رود!

تیری آنری، سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌های فرانسه، تایید کرد که از تصمیم کیلیان امباپه برای آینده خبر دارد.

اطمینان آنری از آینده امباپه: می‌دانیم که می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های فرانسه رابطه بسیار خوبی با کیلیان امباپه دارد. به همین دلیل، اگرچه اظهارات او چیز دیگری می‌گوید، اما آنری می‌داند که مهاجم پاری سن ژرمن فصل آینده کجا بازی خواهد کرد!

آنری در نشست خبری گفت: "می‌دانیم امباپه می‌رود، اما نمی‌دانیم کجا." او می‌داند که حضور کیلیان امباپه در بازی‌های المپیک برایش بسیار سخت است اما به نظر نمی‌رسد به این راحتی تسلیم شود: "ما هر کاری که ممکن است در سطح باشگاهی انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که امباپه به المپیک می‌رسد."

2002999

آنری در مورد امتناع رئال مادرید از حضور بازیکنانش در المپیک پاریس گفت: "می‌دانستم که سخت خواهد بود، ایمیل رئال را دیدم، می‌دانستم که این ایمیل خواهد آمد. من قانع نمی‌شوم، خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، اما کار سخت می‌شود."

همه چیز نشان می‌دهد که رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه همان معیارهایی را اعمال می‌کند که در مورد اورلین شوآمنی و ادواردو کاماوینگا در نظر گرفته است. این باشگاه نمی‌خواهد که بازیکنانش به غیر از یورو در رقابت‌های المپیک هم شرکت کنند و بدون استراحت به رقابت‌های باشگاهی بازگردند.

دیدگاه‌ها