کد خبر : 2009779 | 28 اسفند 1402 ساعت 23:13 | 52.6K بازدید | 57 دیدگاه

احتمال محرومیت 3 جلسه‌ای سرمربی بارسلونا؛

ژاوی ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد!

ژاوی هرناندز ممکن است پس از اخراج مقابل اتلتیکو مادرید، ال‌کلاسیکو را از دست بدهد.

ژاوی ال‌کلاسیکو را از دست می‌دهد!

به گزارش ورزش سه"، در بازی هفته بیست و نهم لالیگا بارسلونا به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد. در جریان نیمه اول این بازی، ژاوی به دلیل اعتراض به داور در دقایق 41 و 42 دو کارت زرد دریافت کرد تا از زمین اخراج شود.

نشریه اسپورت مدعی شد ژاوی به دلیل کارت قرمزی که مقابل اتلتیکو مادرید گرفت، ممکن است 3 بازی محروم شود.‌ بر همین اساس ژاوی در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو است. این بازی در تاریخ 21 آوریل سومین بازی لیگ بارسا پس از فیفادی ماه مارس خواهد بود.

ژاوی به دلیل دریافت این کارت قرمز با 2 جلسه محرومیت و یک جلسه دیگر به دلیل تکرار تخلف مواجه است. سرمربی بارسا دو بازی این فصل را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

2003007

به این ترتیب گفته می‌شود باشگاه بارسلونا با اطلاع از محرومیت این مربی به هیچ عنوان به کمیته انضباطی لالیگا اعتراض نخواهد کرد. بارسلونا قبل از بازی تعیین کننده قهرمانی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، با لاس پالماس، پاری سن ژرمن (دو بار) و کادیز بازی خواهد کرد.

غیبت احتمالی ژاوی در بازی ممکن است یک اتفاق خوشحال کننده برای بارسایی‌ها باشد چون آن‌ها هرگز در زمان غیبت ژاوی به دلیل محرومیت شکست نخورده‌اند.

اسکار هرناندز، برادر بزرگتر و دستیار ژاوی، 6 بار در زمان محرومیت ژاوی روی نیمکت حضور داشته و در تمام این بازی‌ها برنده شده است. ژاوی از نوامبر 2021 تاکنون بیش از 14 کارت زرد و 3 کارت قرمز دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها