کد خبر : 2009787 | 29 اسفند 1402 ساعت 03:20 | 31.7K بازدید | 45 دیدگاه

فرعون مصر به فکر دیدار برگشت در لیگ؛

منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!

محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول تنها با زدن ۲ گل دیگر می‌تواند تبدیل به یک چهره ترسناک برای منچستری‌ها شود.

منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل لیورپول پیروز شد و این در حالی است که محمد صلاح باز هم ترک عادت نکرد برای سیزدهمین بار در ۱۴ بازی توانسته دروازه منچستریونایتد را باز کند. حال قصد داریم نگاه به ۶ بازیکنی داشته باشیم که منچستریونایتد از آنها می‌ترسد و به گل خوردن از آنها عادت دارد!

جیمی گریوز - ۱۵ گل
در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد هیچکس به اندازه گریوز نتوانسته دروازه این تیم را باز کند و گریوز در ۲۷ بازی، ۱۵ بار مقابل منچستر یونایتد گلزنی کرده است و در هر تیمی که حضور داشته از جمله چلسی، تاتنهام و وستهام توانسته برابر این تیم گلزنی کند.

آلن شیرر - ۱۳ گل
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس با ۱۳ گل و ۵ پاس گل در ۳۷ بازی شرایطی متفاوت با صلاح دارد اما حالا با مهاجم مصری برابر است.  او در دوران بازیگری خود به هیچ تیمی در تاپ سیکس به اندازه منچستریونایتد گل نزده تا به این شیوه همیشه آمادگی خودش را برابر اهالی الدترافورد نشان دهد.

2003018

محمد صلاح - ۱۳ گل
زدن ۱۳ گل در ۱۴ بازی، اتفاقی است که تنها در بازی‌های کامپیوتری رخ می‌دهد اما فرعون لیورپولی‌ها، شیاطین سرخ را به بند کشیده است. هواداران تیم‌های رقیب منچستریونایتد قطعا دوست دارند صلاح علاوه بر بازی برگشت در لیگ برتر انگلیس، فصل بعد را هم در این کشور بگذارند تا این عنوان را به نام خود اختصاص دهد. صلاح در دوران بازیگری خودش ۱۳ بار برابر منچستریونایتد، ۱۱ بار برابر منچسترسیتی، تاتنهام و وستهم و همچنین ده بار مقابل آرسنال گلزنی کرده تا یک چهره‌ای خاص برای تیم‌های شهر لندن و منچستر باشد.

جف هرست - ۱۰ گل
چهره خاص محبوب فوتبال انگلیس که در جام جهانی ۱۹۶۶، اصلی‌ترین رکن تنها قهرمانی این تیم بود، در ۲۴ بازی توانسته ده بار گلزنی کند تا او هم آماری خاص از سال‌های گذشته فوتبال انگلیس برابر منچستریونایتد ثبت کرده باشد.

آلن بال - ۱۰ گل
او به عنوان دوست صمیمی جف هرست، شرایطی قابل توجه برابر منچستریونایتد و لیورپول دارد. بال که بسیاری از دوران بازیگری خود را در اورتون و آرسنال گذارنده، تنها مقابل دو تیم توانسته تعداد گل‌هایش را دو رقمی کند و با این آمار هوش گلزنی خود را به نمایش کشیده است.

ادین ژکو - ۹ گل
مهاجم سابق منچستر سیتی، ولفسبورگ و آاس رم و حال حاضر فنرباغچه، بعد از محمد صلاح تنها بازیکنی فعالی است که بیشترین گل را برابر این تیم به ثمر رسانده است. مرد بلند قامت بوسنیایی در دوران حضورش در آاس رم هم برابر این تیم ترک عادت نکرد و با زدن ۹ گل در ۱۱ بازی آماری خاص را به جا گذاشته است.

1656144

دیدگاه‌ها