کد خبر : 2009798 | 29 اسفند 1402 ساعت 01:28 | 31.3K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند

سرمربی تیم طبیعت اسلامشهر به شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند

به گزارش "ورزش سه" طبیعت اسلامشهر در سومین بازی پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران در جدالی یک طرفه مقابل شهرداری ارومیه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی مسابقات باز ماند.

ابراهیم وادی سرمربی طبیعت بعد از پایان بازی امروز ادعایی جنجالی را مطرح کرد و گفت: "به تیم یک دل و منسجم ارومیه تبریک می‌گویم. حقشان بود که صعود کنند و ما حقمان نبود که در جمع چهار تیم باشیم. شاید شانسی به این مرحله رسیدیم. امروز اصلا بازی نکردیم و در مسابقه اولمان هم بازی خوبی نداشتیم. امان از جام رمضان قطر که بازیکنان را دو هوا می‌کند و برای این موضوع خیلی متاسفم و باید باشگاه‌ها از این پس این موضوع را لحاظ کنند."

ویدئو: 327894

او در ادامه گفت: "بازیکنان هوایی می‌شوند و پلی‌آف قشنگی نمی‌شود. به باشگاه طبیعت خسته نباشید می‌گویم که همه جوره ما را حمایت کرد و از هیچ چیز کم نگذاشت. خیلی هوای ما را داشتند و زور ما تا همین جا بود. در دور اول بازیکنان را منسجم نگاه داشتیم اما بازیکنان خیلی صاحب نامی نبودند و گاهی این اتفاق رخ می‌دهد که در یک مسابقه که 12 بر 4 جلو هستید وقتی نتیجه را واگذار می‌کنید دیگر الله اعلم. امیدوارم این مسائل حل شود و باز هم به تیم خوب ارومیه تبریک می‌گویم. حقشان بود که به جمع چهار تیم صعود کنند و حق ما صعود نبود."

دیدگاه‌ها