کد خبر : 2009802 | 29 اسفند 1402 ساعت 01:37 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!

ژوان ژسوس، مدافع ناپولی، اعلام کرد که اظهارات فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، با آنچه واقعاً در بازی دیروز رخ داده تناقض دارد.

حمله ستاره ناپولی به مدافع اینتر: داستان را عوض نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس دیروز در جریان بازی تیمش مقابل اینتر به داور گفته بود که آچربی به او توهین نژادی کرده است. ایجنت این بازیکن هم در فضای مجازی این ادعا را تایید کرد و همین باعث شد که فدراسیون فوتبال ایتالیا در حمایت از ستاره ناپولی، آچربی را از لیست تیم ملی خط بزند.

ژسوس پس از بازی گفته بود که آچربی پس از این توهین از او عذرخواهی کرده است اما اظهارات امروز مدافع اینتر دوباره حاشیه جدیدی را آغاز کرد. آچربی گفته بود هیچ توهین نژادپرستانه‌ای در کار نبوده است؛ چیزی که با واکنش شدید ستاره ناپولی مواجه شد.

این بازیکن برزیلی گفته است: «برای من موضوع دیروز با عذرخواهی آچربی بسته شده بود. امروز اما اظهارات او را خواندم که کاملا در تضاد با واقعیت بود. او دیروز به من گفت «برو سیاهپوست، تو فقط یک سیاهپوستی!»

پس از اعتراضم به داور او به اشتباهش اعتراف و از من عذرخواهی کرد اما امروز او داستانش را تغییر داد و ادعا کرد هیچ توهین نژادپرستانه‌ای در کار نبوده است. من دیگر چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

دیدگاه‌ها