کد خبر : 2009804 | 29 اسفند 1402 ساعت 09:04 | 9.7K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای کاپیتان یونایتد: جام حذفی در انگلیس مهم است

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس است.

ادعای کاپیتان یونایتد: جام حذفی در انگلیس مهم است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر لیورپول به پیروزی رسید و حالا باید در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف کاونتری سیتی برود تا تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده به فینال مشخص شود. 

این رقابت‌ها در واقع آخرین فرصت منچستریونایتد برای کسب عنوان قهرمانی و به خانه بردن یک جام در این فصل است و آنها امیدوار هستند که بتوانند به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنند تا روزهای سختی که در این فصل تجربه کردند را به نوعی جبران کرده باشند. 

1964913

فرناندز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «ما گفتیم که حالا هدف ما برای ادامه فصل این است که بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم و به جمع چهار تیم صدر جدول راه پیدا کنیم. باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به این دو هدف دست پیدا کنیم. 

دیگر فرصتی برای کسب جام دیگری نداریم اما جام حذفی هم در این کشور و برای این باشگاه بسیار مهم است. ما می‌خواهیم هرطور شده به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم. می‌دانیم که بازی سختی داریم چون تیم‌های خوبی در نیمه نهایی هستند اما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.»

دیدگاه‌ها