کد خبر : 2009812 | 29 اسفند 1402 ساعت 10:01 | 24.5K بازدید | 10 دیدگاه

ترسو می‌میرد، برای رفتن به فینال می‌جنگیم

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه درباره صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صحبت کرد.

ترسو می‌میرد، برای رفتن به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک‌ چهارم‌نهایی لیگ برتر والیبال دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه که از نظر برد یک بر یک برابر بودند، برای سومین‌بار به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه با شکست سه بر صفر حریف به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف شهداب یزد شد.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی تیم شهرداری ارومیه بعد از این صعود بزرگ گفت: "خدا را شاکرم که این لطف را در حق ما داشت از سیزدهمین به پلی‌آف و از این مرحله به جمع چهار تیم رفتیم. از مردم خوب ارومیه و تماشاگران عزیز که در سه بازی سه هزار کیلومتر آمدند و سه هزار کیلومتر برگشتند، تشکر می‌کنم. شب‌ها نمی‌خوابیدند و با اتوبوس به تهران می‌آمدند. دم همه آن‌ها گرم به ویژه آن‌هایی که انرژی مثبت می‌دادند. دست تک تکشان را می‌بوسم و دست بازیکنانمان درد نکند که در این مدت من را تحمل کردند.

2002953

در این شرایط سخت توانستیم با روحیه جنگندگی به مسابقه برگردیم به ویژه بعد از مسابقه دوم که 6 بر 3 جلو بودیم و باختیم. در مسابقه امروز در ست دوم 12 بر 4 عقب بودیم و با روحیه جنگندگی توانستیم این ست را پیروز شویم و در نهایت برنده این مسابقه شدیم. از شهردار ارومیه تشکر می‌کنم. زحمت کشید و زمانی که می‌خواست مربی انتخاب کند جسارت کرد و من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. به مردم آذربایجان و ارومیه تبریک می‌گویم انشاالله برای حضور در جمع چهار تیم خواهیم آمد. تیم ما روحیه جنگندگی بالایی دارد البته زمان‌هایی هم بوده که در امتیازات عقب بودیم و نتیجه را واگذار کردیم اما امروز کادر فنی، بزرگ‌ترها و بازیکنان مدیریت کردند و همه با هم همدل شدیم.

علیزاده در ادامه گفت: "در آن‌جا تکنیک و تاکتیک جواب نمی‌دهد و کمی والیبال را احساسی کردیم و روحیه جنگندگی را بالا بردیم و توانستیم در ست دوم برنده شویم. شهداب یزد یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران است و تعارف نداریم. دو سال پشت سر هم قهرمان ایران شده و حالا جدال ارومیه‌ای‌ها با ارومیه‌ای‌هاست چرا که پنج بازیکن ارومیه‌ای در این تیم وجود دارند. شهداب تیمی قابل احترام است اما ما با این تیم جنگ خواهیم کرد. حالا به جایگاه‌های بالا فکر می‌کنیم در گذشته هدفمان یک پله بالاتر رفتن بود و وقتی هفتم شدیم هدفمان حضور در جمع چهار تیم شد. پنجم تا نهم در سالن فدراسیون بازی خواهیم کرد و قطعا یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را دوباره ارائه خواهیم داد. ترسو مرده است پس برای رسیدن به فینال جنگ می‌کنیم."

دیدگاه‌ها