کد خبر : 2009824 | 29 اسفند 1402 ساعت 11:33 | 25.5K بازدید | 13 دیدگاه

آخرین شانس بزرگ کلوپ: بازیکنی که ستاره شد!

کمتر کسی انتظار داشت که واتارو اندو بتواند به ستاره‌ای در لیورپول تبدیل شود اما اطمینان یورگن کلوپ باعث این اتفاق شد.

آخرین شانس بزرگ کلوپ: بازیکنی که ستاره شد!

به گزارش "ورزش سه"، اندو یکی از بازیکنان محبوب و بزرگ اشتوتگارت بود که هواداران این تیم به دلیل به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش این تیم توسط او در دیدار برابر کلن که باعث فرار آنها از سقوط شد به او لقب اسطوره داده بودند. 

با این حال، زمانی که لیورپول تصمیم گرفت او را با 20 میلیون یورو خریداری کند، بسیاری از کارشناسان و منتقدان به این تصمیم با دیده تردید نگریستند. خصوصا که ترانسفر مارکت در همان زمان قیمت این بازیکن را حدود 6.5 میلیون یورو تخمین زده بود. 

لیورپول به دنبال جذب بازیکنانی مانند مویزس کایسدو و رومئو لاویا بود اما این دو بازیکن تصمیم گرفتند راهی چلسی شوند. جای خالی به وجود آمده در مرکز میدان برای لیورپول با جدایی فابینیو و جوردن هندرسون بسیار زیادی بود و عده زیادی باور داشتند که جذب اندو تنها اقدامی از سر ناچاری بوده است. 

1961466

اما مشخص شد که تمامی این قضاوت‌ها اشتباه بوده است. این بازیکن به کمی زمان نیاز داشت تا بتواند با شرایط سازگار شود اما خیلی زود خودش را به کلوپ ثابت کرد و حالا در یازده بازی اخیر در لیگ برتر توانسته در هشت بازی به‌صورت کامل در زمین حضور داشته باشد. 

کلوپ بلافاصله پس از جذب این بازیکن نشان داده بود که چقدر به او اعتماد دارد: «ما به تو و قلبت نیاز داریم و همچنین به پاها و مهارت فوتبالت و مغز فوتبالی‌ای که داری.»

اندو حالا پاسخ این اعتماد را بارها در زمین داده و تعهد و قدرتش در دوئل‌ها و همچنین روحیه جنگندگی‌اش به وضوح در زمین مشخص است. او بسیاری از هواداران لیورپول تکل او در باکسینگ دی را تا مدتی طولانی به‌خاطر خواهند داشت. 

دیدگاه‌ها