کد خبر : 2009832 | 29 اسفند 1402 ساعت 12:17 | 24K بازدید | 32 دیدگاه

بی‌نتیجه: شکایت رئال به جایی نمی‌رسد

طبق ادعای کادنا سر و آاس، شکایت رئال از مونوئرا مارتینز، داور اسپانیایی، به احتمال قریب به یقین به نتیجه نخواهد رسید.

بی‌نتیجه: شکایت رئال به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی آخر رئال پیش از مسابقات ملی هم ادامه پیدا کرد. گفته می‌شود در بازی با اوساسونا بازیکنان حریف چندین‌بار به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده‌اند اما داور بازی واکنش خاصی نداشته و رئال مادرید به همین دلیل از مارتینز شکایت کرده است.

2003064

در بیانیه رئال آمده است: «ما می‌خواهیم به دلیل ناتوانی در انجام وظایف از خوان مارتینز مونوئرا شکایت کنیم. داور بازی بارها توهین‌ها به بازیکن ما را نادیده گرفت، با اینکه بارها توسط بازیکن به او در مورد این توهین‌ها اطلاع داده شد. رئال مادرید یک‌بار دیگر این حملات خشونت‌آمیز نژادپرستانه، تبعیضی و نفرت‌انگیز را محکوم می‌کند و از طرفی خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خشونتی است که وینیسیوس جونیور، بازیکن ما با آن مواجه شده است.»

در همین رابطه امروز آاس نوشت که مونوئرا مارتینز نیازی به گزارش دادن توهین‌های هواداران اوساسونا نداشته و این در حیطه اختیارات او نبوده است. او تنها مجاز به گزارش مسائل حاشیه‌ای درون میدان و بین بازیکنان و کادر فنی است. در مورد اتفاقات روی سکوها این کار بر عهده سرپرست بازی است که توسط لالیگا برای هر بازی انتخاب می‌شود و سرپرست بازی اوساسونا-رئال نیز در گزارش خود توهین‌ها به وینیسیوس را منعکس کرده است.

2003063

در واقع خیال داور و نیز کمیته داوران راحت است و آنها مطمئن هستند که شکایت رئال به جایی نخواهد رسید. کادنا سر و ال‌چیرینگیتو نیز گزارش‌هایی مشابه منتشر کرده و نظر آاس را تایید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها