کد خبر : 2009835 | 29 اسفند 1402 ساعت 12:35 | 43.8K بازدید | 39 دیدگاه

کسی از کریم یاد نمی‌کند

خاطرات فوق ستاره در رئال محو شد

وقتی کریم بنزما از رئال جدا شد و باشگاه فقط خوسلو را جذب کرد، بسیاری از آینده رئال ترسیدند اما دو ماه مانده به پایان فصل، دیگر کسی از برنده توپ طلای 2022 یاد نمی‌کند.

خاطرات فوق ستاره در رئال محو شد

به گزارش "ورزش سه"، 4 ژوئن سال 2023 بود که رئال مادرید خبر جدایی کریم بنزما را اعلام کرد. ستاره فرانسوی که بعد از بردن توپ طلا به‌طور خودکار قراردادش تا 2024 تمدید شده بود، تصمیم گرفت به دوران حضورش در رئال پایان دهد و کمی بعد راهی الاتحاد عربستان شد.

1875734

بعد از ناکامی در فتح لالیگا و حذف در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دست سیتی، هواداران رئال با صدای بلند درخواست جذب یک شماره 9 بزرگ به جای بنزما کردند اما این اتفاق رخ نداد. 

رئال به سراغ هری کین رفته بود ولی قیمت 100 میلیون یورویی او باعث عقب‌نشینی باشگاه مادریدی شد چرا که پرز در رویای کیلیان امباپه بود. رئال جذب امباپه برای تابستان 2024 را هدف قرار داده بود و تصمیم بر این شد یک سال بدون شماره 9 بزرگ سپری شود. خوسلو قرضی از اسپانیول به رئال پیوست تا ترس، هواداران باشگاه را در بر بگیرد اما دو سوم از فصل گذشته و نه تنها رئال مشکل گلزنی نداشته که دیگر کسی از کریم بنزما و جالی خالی او یاد نمی‌کند.

1982876

جود بلینگام، وینیسیوس، رودریگو، براهیم و خوسلو بار مسئولیت را بر دوش گرفته‌اند و در واقع گل‌های رئال بین این مهاجمان تقسیم شده است. 

کریم فصل قبل روی 37 گل رئال اثر مستقیم داشت اما حالا رئال مادرید با داشتن 5 مهاجم خوب توانسته 64 گل تا این مقطع از فصل بزند و متوسط گلزنی تیم 2.23 در هر بازی بوده است، در حالی که فصل قبل در چنین مقطعی متوسط گلزنی رئال 2.08 بود. 

خوسلو که اغلب نیمکت‌نشین بوده، 13 گل زده و 3 پاس گل داده و کادر فنی و هواداران بسیار از او راضی هستند. بلینگام و وینیسیوس نیز بهترین گلزنان تیم هستند. رئال سوپرجام را فتح کرده و شانس اول قهرمانی لالیگاست. رئال در لیگ قهرمانان نیز مثل همیشه مدعی است.

دیدگاه‌ها