کد خبر : 2009840 | 29 اسفند 1402 ساعت 13:00 | 159.2K بازدید | 84 دیدگاه

افت در مهم‌ترین مقطع فصل

نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!

ارلینگ هالند در حساس‌ترین مقطع فصل دچار افت شده و این خبر خوبی برای پپ و منچسترسیتی نیست.

نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در حساس‌ترین مقطع فصل نیاز به یک محرک جدید برای تغییر روند نه‌چندان خوبش دارد. دو بازی دوستانه نروژ برابر اسلواکی و چک می‌تواند بهترین فرصت برای هالند باشد تا بار دیگر به روند گلزنی برگردد.

این شاید بدترین روزهای هالند در منچسترسیتی باشد. ستاره‌ای که به دلایل مختلف نتوانسته مثل فصل گذشته کار کند و در بازی اخیر برابر نیوکسل نه گلزنی کرد و نه توانست تاثیرگذار کار کند. او وقتی در انتهای بازی تعویض شد نیز به وضوح نارضایتی‌اش را نشان داد. سیتی آن بازی را به لطف دو گل برناردو سیلوا برد و به نیمه نهایی جام حذفی رسید.

1999192

این اولین بازی خنثی هالند در فصل جاری نبود اما همچنان برای پپ گواردیولا یک مهاجم ثابت است چرا که به خوبی می‌داند هالند چه ارزش‌هایی دارد. 

ستاره نروژی در سال 2024 و در 12 بازی زننده 10 گل بوده اما 5 گل فقط در یک بازی برابر لوتون به ثمر رسیدند. او در یازده بازی دیگر 5 گل زده که برای مهاجمی مثلا هالند که فصل گذشته متوسط گلزنی او تقریبا یک گل در هر بازی بود، آمار خوبی نیست. در بازی‌های مهم برابر چلسی، نیوکسل و لیورپول خبری از درخشش هالند نبود و این می‌تواند زنگ خطری برای سیتی باشد که سه هفته دیگر باید به مصاف رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برود. سیتی هرچه زودتر به بهترین هالند نیاز دارد.

دیدگاه‌ها