کد خبر : 2009841 | 29 اسفند 1402 ساعت 12:49 | 15.7K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای ستاره یونایتد: نیاز داشتم به لیورپول گل بزنم

آنتونی، ستاره منچستریونایتد، از این که توانسته است دروازه لیورپول را باز کند بسیار خوشحال است.

ادعای ستاره یونایتد: نیاز داشتم به لیورپول گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبه‌روی لیورپول قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

آنتونی در این بازی موفق شد یک گل حساس برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. او گل دوم تیمش را در دقیقه 87 زد تا بازی به تساوی کشیده شود و همه چیز در وقت اضافه تعیین شود و اگر او موفق به استفاده از این فرصت نشده بود، یونایتد در پایان وقت قانونی از این رقابت‌ها حذف می‌شد. 

1981870

این بازیکن که در چند ماه اخیر با انتقادهای بسیار زیادی روبه‌رو شده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این گل بسیار مهمی برای ما بود چون این فرصت را در اختیارمان گذاشت که به وقت اضافه برویم و سعی کنیم که برنده این بازی شویم. 

از نظر شخصی هم باید بگویم که این گل برای خودم اهمیت زیادی داشت، من به زدن این گل نیاز داشتم. در هیچ بازه زمانی دست از فکر کردن و تلاش کردن نکشیدم. در چنین دیدارهایی است که باید ارزش‌تان را نشان دهید و من باور دارم که این پیروزی به همه انگیزه خواهد داد تا فصل را بهتر ادامه دهند. ما تا لحظه آخر جنگیدیم که فرصت کسب یک جام دیگر برای این باشگاه را داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها