کد خبر : 2009846 | 29 اسفند 1402 ساعت 13:03 | 14.2K بازدید | 11 دیدگاه

مشکل اصلی یوونتوس: وینیسیوس و امباپه ندارید!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که این تیم برای بهبود شرایطش به حداقل چهار ستاره نیاز دارد.

مشکل اصلی یوونتوس: وینیسیوس و امباپه ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در چند هفته اخیر شرایط بسیار بدی را تجربه کرده و در هشت بازی تنها موفق به کسب هفت امتیاز شده که اصلا آمار خوبی برای آنها به حساب نمی‌آید و باعث دور شدن آنها از صدر جدول شده است. 

شاگردان مکس آلگری در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا قرار دارند و سه امتیاز کمتر از میلان رده دومی هستند و 17 امتیاز هم با اینتر در صدر جدول این رقابت‌ها فاصله دارند و عملکردشان انتقادهای بسیاری را از آنها به همراه داشته است. 

بسیاری از هواداران معتقد هستند که سرمربی این تیم مقصر این وضعیت است اما کاپلو در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت: «اول از همه باید بگویم که آلگری تا بازی برابر اینتر واقعا معجزه‌آسا کار کرد و توانست یوونتوس را در نزدیک‌ترین فاصله به اینتر حفظ کند. 

1982526

این دو تیم اصلا از نظر کیفی با هم قابل مقایسه نیستند. آنها حتی با میلان که الان سوم است هم قابل مقایسه نیستند چون قدرت رقابتی میلان بسیار بیشتر از اینتر است. بازی برابر اینتر نشان داد که تفاوت بازیکنان دو تیم در چه حد است و این موضوع بسیار مهمی است. 

آلگری از حضور وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه در ترکیب تیمش بهره نمی‌برد. آنها حداقل به جذب چهار بازیکن خوب و تراز اول نیاز دارند تا بتوانند شرایط را به درستی پیش ببرند. مربی هم باید خرید این بازیکنان را تایید کند.»

دیدگاه‌ها