کد خبر : 2009854 | 29 اسفند 1402 ساعت 13:52 | 50.5K بازدید | 77 دیدگاه

رایان کارمایکل:

مسی از همه فوتبالیست‌ها شش قدم جلوتر است

رایان کارمایکل، ستاره جوان اینترمیامی، از فرصت تمرین کردن کنار لیونل مسی بسیار خوشحال است.

مسی از همه فوتبالیست‌ها شش قدم جلوتر است

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش راهی آمریکا شد تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند و خیلی زود به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد و جامی را هم به همراه آنها به دست آورد. 

حضور او در این تیم و در لیگ فوتبال آمریکا باعث شد که توجه بسیاری از مردم دنیا به این رقابت‌ها جلب شود و مسابقات اینترمیامی هم با استقبال گسترده افراد سرشناس آمریکایی و همچنین فوتبال‌دوستان این کشور همراه شد و از این نظر هم سود بسیاری را برای آنها به همراه داشت. 

اما بیشترین استفاده نصیب بازیکنان اینترمیامی شد که فرصت تمرین کردن و بازی کردن و یاد گرفتن از این ستاره آرژانتینی را به دست آوردند و در تلاش هستند تا بیشترین بهره را از این فرصت ببرند و یکی از این بازیکنان کارمایکل است. 

این ستاره جوان انگلیسی در گفت‌وگو با News Letter درباره این تجربه اظهار داشت: «من چند بار فرصت تمرین با تیم اول را داشتم و در بازی تمرینی هم در کنار مسی بازی کردم که واقعا تجربه عجیب و غیر واقعی‌ای برای من بود که انتظارش را نداشتم. 

تمرین کردن در کنار مسی بدون شک موقعیتی به یاد ماندنی است. او زیاد بلد نیست انگلیسی حرف بزند اما من با او دست دادم و خودم را معرفی کردم. او در زمین در سطحی کاملا متفاوت با تمام فوتبالیست‌هاست و همیشه به نظر می‌رسد که شش قدم از همه جلوتر است.»

دیدگاه‌ها