کد خبر : 2009857 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:15 | 37.3K بازدید | 33 دیدگاه

درخشش و گلزنی در برنابئو با سلسائو

وینیسیوس برای اسپانیا خط و نشان کشید

وینیسیوس هفتم فروردین در برنابئو با پیراهن برزیل برابر اسپانیا قرار خواهد گرفت و گفت که این یک بازی احساسی خاص برایش خواهد بود.

وینیسیوس برای اسپانیا خط و نشان کشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل روزهای چهارم و هفتم فروردین‌ماه دو بازی دوستانه برابر انگلیس و اسپانیا خواهد داشت که بهترین فرصت آماده‌سازی تیم برای کوپا آمه‌ریکاست.

بازی با اسپانیا در برنابئو خواهد بود که طبعا برای وینسیوس و رودریگو، دو برزیلی رئال، جذابیت خاص خود را دارد. آنها این‌بار در برنابئو با پیراهنی غیر از رئال به میدان خواهند رفت.

1955697

وینیسیوس در مورد این بازی خاص گفت: «خوشحالم که یک‌بار دیگر در برنابئو خواهم بود. حس من مثل همان اولین بازی‌ام در برنابئو است و ما به‌طور ویژه‌ای برای هدفمان که فتح کوپا آمه‌ریکا است آماده می‌شویم. برای این مهم باید خودمان را در بازی‌های بزرگ محک بزنیم.»

وینی اضافه کرد: «بازی احساسی بزرگی خواهد بود. اینکه بتوانم در برنابئو، که خانه من است، همراه با اکثریت هواداران رئال مادرید و با پیراهن تیم ملی کشورم، که همیشه مهم‌ترین بوده، بازی کنم و بدرخشم.» 

وینی پس از به ثمر رساندن دو گل در پیروزی رئال مادرید مقابل اوساسونا (2-4) راهی اردوی سلسائو شد و حالا امید اول تیم ملی کشورش است.

دیدگاه‌ها