کد خبر : 2009858 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:07 | 25.7K بازدید | 20 دیدگاه

لباس قرمز چینی بر تن برانکو

برانکو ایوانکوویچ رسما کار خود را با تیم ملی چین آغاز کرده است.

لباس قرمز چینی بر تن برانکو

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در جام ملت‌های آسیا هدایت تیم ملی عمان را بر عهده داشت و پس از جام ملت‌ها به پایان کارش با این تیم رسید، در حالی که پیشنهاد پرسپولیس را هم متوجه خود می‌دید در نهایت تیم ملی چین را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرد.

او حالا در حالی که به دوربین فدراسیون فوتبال چین لبخندی هم می‌زند، کارش را با این تیم مشهور شرق آسیایی آغاز کرده و امیدوار است که بدون مشکل از مرحله اول مقدماتی جام جهانی بالا بیاید.

نکته مهم در مورد برانکو این است که او به دلیل به دلیل قهرمانی در سوپرلیگ چین با شاندونگ مقبولیت خاصی بین هواداران چینی دارا و با وجود برخی از منتقدان با شرایط خوب پاس به اولین بازی در سنگاپور می‌گذارد. تیم او دو دیدار برابر سنگاپور خواهد داشت که کسب شش امتیاز از آنها به نوعی صعود چینی‌ها را مسجل می‌کند.

2003098

برانکو بعد از سرمربیگری در ایران و عمان سومین تجربه ملی را در قاره آسیا آغاز کرده و اگر به جام جهانی آمریکا برسد بخش مهمی از فوتبال چین خواهد شد و حتی شانس این را خواهد داشت که در جام ملت‌های بعدی هم هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

نکته مهم اینکه هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که برانکو در این روزها سرمربی تیم آنها باشد اما او با پیراهن سرخ دیگری در قاره آسیا کار سرمربیگری را انجام می‌دهد و بر خلاف پیش‌بینی اولیه به فوتبال اروپا هم بازنگشته است.

دیدگاه‌ها