کد خبر : 2009860 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:38 | 45.9K بازدید | 6 دیدگاه

آماده هستم و قصد خداحافظی ندارم

حرف‌های جالب گلر ۴۰ ساله لیگ یک

دروازه‌بان سابق گل‌گهر می‌گوید فعلا قصد خداحافظی ندارد و از بازی کردن لذت می‌برد.

حرف‌های جالب گلر ۴۰ ساله لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بشاگردی که دوران خوشی را در گل‌گهر و هوادار سپری کرد در نهایت فصل گذشته به لیگ یک و تیم سایپا رفت. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: بعد از فصل خوبی که با هوادار در لیگ برتر داشتیم و شرایط خودم هم خیلی خوب بود پیشنهاد سایپا آمد. پروژه خوبی برای صعود به لیگ برتر داشتند و تیم خوبی بسته بودند. دوست داشتم به آن باشگاه بروم سایپا تیم بزرگی است، کادر خیلی خوبی داشت و بازیکنان با کیفیتی داشتیم. امید داشتم به سایپا بروم و دوباره با این تیم به لیگ برتر برگردم اما اتفاقی که مد نظرمان بود نیفتاد. با توجه به تغییر و تحولات هفته آخر در رده سوم قرار گرفتیم و با اختلاف یک امتیاز نتوانستیم به لیگ برتر  برگردیم.

این دروازه‌بان با تجربه که امسال به تیم تازه تاسیس شهر راز شیراز پیوست در این مورد عنوان کرد: طی صحبتی که در ابتدای فصل با ستار زارع و محمد رهنورد عزیز، دو جوان که عاشق فوتبال هستند و با هزینه شخصی خودشان این تیم را سر و سامان دادند و مجموعه خوبی جمع کردند انجام دادم، دوست داشتم به آنها کمکی بکنم و کنارشان باشم. شرایط تا نیم فصل هم خوب بود ولی تیمی است که از صفر شروع کرده و قطعا به یک‌سری مشکلات بر می‌خورد که تجربه می‌شود. آنقدر این دو عزیز به فوتبال علاقه دارند که اگر مسئولان شهر شیراز و استان فارس حمایت کنند این تیم می‌تواند فصل آینده به سطح اول فوتبال برسد و بدرخشد تا این دوستان هم نتایج زحمات و هزینه‌های خود را بگیرند.

بشاگردی که بهترین گلر نیم فصل اول لیگ آزادگان شد در مورد عملکردش گفت: نیم فصل اول خیلی خوب بود مجموعه تیمی به‌خصوص از نظر دفاعی عالی کار کردند. با تلاش بچه‌ها و شرایط خوب خودم و زحماتی که کادر فنی کشیدند مخصوصا آقای همامی مربی گلرهای جوانمان شرایط خوب پیش رفت و از ۱۷ بازی توانستیم در ۱۲ بازی کلین‌شیت کنیم. از نظر نتیجه به عنوان تیمی که سال اول است در لیگ یک شرکت می‌کند همه چیز خوب پیش رفت.

او که دچار یک مصدومیت تلخ شد توضیح داد: در آخرین بازی نیم فصل اتفاقی برایم پیش آمد که یک زمان طولانی را از دست دادم و در شروع بازی‌ها تیم با شرایطی جلو رفت که ایده‌آل همه ما نبود و متاسفانه این آسیب‌دیدگی برای من پیش آمد و مجبور شدم پایم را عمل کنم و در دوره نقاهت هستم و حتماً خیریتی در آن بوده. فعلاً سعی می‌کنم شرایطم را خوب نگه دارم و بتوانم به نحو احسن کارهای مداوا را انجام بدهم تا بشود به شرایط تمرین و مسابقه برگردم.

او که در سن ۳۹ سالگی هنوز آمادگی کامل دارد در پاسخ به این سوال که قصد دارد تا چه سنی بازی کند گفت: واقعا هیچ‌وقت زمان خاصی برای بازی کردن مد نظرم نبوده سعی کردم که با شرایط جلو بروم فعلاً به فکر این هستم که اول مصدومیتم را حل کنم و سلامتی‌ام را به دست بیاورم و تا هر موقع شرایطم خوب باشد و بتوانم دوست دارم که بازی کنم.

بشاگردی صحبتش را اینگونه تمام کرد: در آخر از بچه‌های تیممان، مالک،مدیرعامل، سرپرست و کادر فنی و مخصوصاً مربی گلرهایمان تشکر می‌کنم که در این مدت و بعد از آسیب‌دیدگی خیلی شرمنده‌ام کردند و هوایم را داشتند و خیلی خوشحالم که در چنین تیمی و در کنار این بچه‌ها بودم مطمئنم که شهر راز در سال‌های آینده در سطح اول فوتبالمان می‌درخشد و اسمش را بیشتر خواهید شنید.

دیدگاه‌ها