کد خبر : 2009862 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:39 | 35.8K بازدید | 16 دیدگاه

جدیدترین لژیونر تیم ملی: ۱۴۰۲ عالی بود!

نام محمد قربانی در لیست تیم ملی قرار گرفت تا او ۱۴۰۲ را به بهترین نحو از نظر فوتبالی تمام کند.

جدیدترین لژیونر تیم ملی: ۱۴۰۲ عالی بود!

به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی که به تازگی لژیونر شده و به تیم اورنبرگ روسیه رفته به آخرین اردو تیم ملی دعوت شده است. او در این‌باره به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم مجددا به اردو تیم ملی دعوت شوم و از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که دوباره به بنده اعتماد کردند. امیدوارم برای تیم ملی کشورم بهترین عملکرد را ارائه کنم و عملکرد مثبتی داشته باشم.

او ادامه داد: برای جوان‌ها و خود من دعوت شدن به تیم ملی افتخار بزرگی است. عملکردم باید به گونه‌ای باشد که نظر سرمربی تیم را مثبت نگه دارم. بزرگ‌ترهای تیم مخصوصا کاپیتان‌ها خیلی هوای جوان‌ترها را دارند و کمک می‌کنند.

این بازیکن در مورد شرایطش در تیم اورنبرگ گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم دو بازی است کنار تیم هستم بازی اول دقایق کمی در زمین بودم و بازی دوم که اولین بازی فیکسم بود جام حذفی بود. اولین گلم را زدم امیدوارم این اتفاق مثبت تداوم داشته باشد.

قربانی در مورد حذف تیمشان از رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: من خودم بین دو‌نیمه به علت مصدومیت در دقیقه ۳۸ و سر به سر شدن با بازیکن حریف تعویض شدم دفاع وسطمان هم آسیب‌دیدگی داشت و‌ جفتمان نتوانستیم به بازی ادامه بدهیم یک‌سری اتفاقات افتاد که نتوانستیم آن بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

قربانی که امسال هم لژیونر و هم به اردو تیم ملی دعوت شد افزود: ۱۴۰۲ برای من سال خوبی بود دعوت شدن به تیم ملی و لژیونر شدن از نظر زندگی شخصی و فوتبالی خیلی برایم خوب بود امیدوارم همین مسیر را ادامه دهم و به هدفم برسم.

دیدگاه‌ها