کد خبر : 2009869 | 29 اسفند 1402 ساعت 15:44 | 54.7K بازدید | 72 دیدگاه

توهین زشت عراقی‌ها به داوران ایرانی؛

کمین هواداران عراقی برای فغانی در استرالیا

انتشار کلیپ توهین هواداران عراقی به علیرضا فغانی موجب شد تا فدراسیون فوتبال استرالیا وارد عمل شود.

کمین هواداران عراقی برای فغانی در استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت بیش از یک ماه از جام ملت‌های آسیا، همچنان حواشی این تورنمنت ادامه دارد؛ یکی از کلیدی‌ترین اتفاقات این دوره از مسابقات صحنه‌ای بود که علیرضا فغانی در دیدار عراق مقابل اردن در مرحله یک هشتم نهایی رقم زد.

در شرایطی که عراق با نتیجه یک بر صفر عقب بود و توسط آیمن حسین در نیمه دوم به برتری ۲-۱ رسیده بود، فغانی در پی خوشحالی طولانی و تحریک برانگیز مهاجم عراقی او را از زمین بازی اخراج کرد تا تیم ملی عراق تحت فشار قرار بگیرد و با این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کند.

در این مدت رسانه‌های عراقی با ساختن کلیپ‌های مختلف و تبلیغات محور آیمن حسین رباره این موضوع واکنش‌های جالبی نشان دادند و حتی این مهاجم عراقی در لیگ این کشور نشان داد که از اشتباهش درس گرفته است.

حال در چنین شرایطی علیرضا فغانی که در فوتبال استرالیا قضاوت می‌کند، این هفته دیدار ولینگتون و اف سی سیدنی را سوت زد ولی در هنگام پایان نیمه اول و زمانی که داورها به رختکن می‌رفتند، چند هوادار عراقی در نزدیکی تونل به علیرضا فغانی توهین کردند و انتشار این ویدیو در فضای مجازی موجب شد تا فدراسیون فوتبال استرالیا در قبال این موضوع از داور ایرانی لیگش دفاع کند و هواداران عراقی توسط فدراسیون فوتبال استرالیا مورد بازخواست قرار گرفتند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد حواشی تصمیم فغانی در جدال اردن-عراق همچنان پایانی ندارد و در استرالیا هم ادامه خواهد داشت.

2003110

دیدگاه‌ها