کد خبر : 2009874 | 01 فروردين 1403 ساعت 03:47 | 25.5K بازدید | 9 دیدگاه

باید او را بفروشند

ادعای عجیب توتی در مورد دیبالا

اسطوره رم، در کمال تعجب گفت که جالوروسی نباید شانس فروش پائولو دیبالا را رد کند زیرا این بازیکن آرژانتینی فقط 15 بازی در سال انجام می‌دهد.

ادعای عجیب توتی در مورد دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، توتی دوشنبه شب در جریان رویدادی در رم با کوریره دلو اسپورت صحبت کرد و گفت که جالوروسی باید در تابستان به خروج دیبالا فکر کند.

1998917

مهاجم افسانه‌ای رم و ایتالیا گفت: «ما در مورد یک بازیکن برتر صحبت می‌کنیم، اما باید درک کنیم که باشگاه می‌خواهد در آینده چه کاری انجام دهد و اهداف آنها برای فصل آینده چه خواهد بود. اگر من مدیر رم بودم، به حفظ فوتبالیستی فکر نمی‌کردم که در سال 15 بازی انجام می‌دهد. اگر هدف مهمی دارم و یکی از بهترین بازیکنانم فقط برای یک سوم بازی‌ها در دسترس است، باید ارزیابی‌هایم را انجام دهم.»

گویا توتی موضع خود را در مورد دیبالا تغییر داده چرا که در ژانویه او ادعا کرده بود که جالوروسی باید به هر قیمتی شده آرژانتینی را حفظ می‌کرد.

مهاجم آرژانتینی در این فصل 14 گل در 28 بازی در تمامی رقابت‌‎ها به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است. با این حال، او همچنین 13 بازی را به دلیل مشکلات فیزیکی از دست داده است، از جمله پیروزی 1-0 یکشنبه مقابل ساسولو در ورزشگاه المپیکو.

قرارداد دیبالا در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد. او یک بند 13 میلیونی در قرارداد خود دارد که می‌تواند توسط هر باشگاه خارجی اجرا شود. بند آزادسازی او برای تیم‌های سری آ 20 میلیون یورو تعیین شده است، اما رم می‌تواند با پیشنهاد افزایش دستمزد مهاجم، آن را لغو کند. دیبالا 30 ساله پس از پایان قراردادش با یوونتوس در تابستان 2022 به‌صورت رایگان به رم پیوست.

دیدگاه‌ها