کد خبر : 2009875 | 29 اسفند 1402 ساعت 16:45 | 35K بازدید | 17 دیدگاه

خداحافظی بعد از یورو؟

کروس: اول باید تکلیفم را با رئال مشخص کنم

تونی کروس تصمیم‌گیری در مورد ادامه کار در تیم ملی آلمان را به بعد موکول کرد و گفت آینده‌اش در رئال اولویت است.

کروس: اول باید تکلیفم را با رئال مشخص کنم

به گزارش "ورش سه"، با اصرار یولیان ناگلزمان بالاخره تونی کروس متقاعد شد به تیم ملی آلمان برگردد و نامش در فهرست مانشافت برای دو بازی دوستانه ماه مارس قرار گرفت. کروس مهره مهم آلمان در یورو 2024 خواهد بود.

2003116

او امروز در نشستی خبری در اردوی آلمان درباره نحوه نگاه به تیم ملی آلمان در اسپانیا گفت: «هر وقت در مورد تیم ملی سوال می‌کردند، همیشه می‌توانستم آن را به تونی رودیگر منتقل کنم زیرا خودم آنجا نبودم. اما مردم گاهی اوقات می‌پرسیدند آنجا چه خبر است. اسپانیایی‌ها برای تیم ملی آلمان احترام زیادی قائل هستند و از نتایج اخیر شگفت‌زده شده‌اند. آلمان همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی از نظر آنهاست.»

اولی هوینس از بازگشت شما به تیم ملی استقبال کرد: «من تصمیماتم را بر اساس اینکه چه کسی و چگونه صحبت می‌کند نمی‌گیرم. در غیر این صورت باید ابتدا چند نظرسنجی بگذارم. مطمئناً وقتی افراد بیشتری از ایده برگشتنم استقبال می‌کنند، خوشحال می‌شوم. امیدوارم بتوانم اظهارات اولی هونس را در این مورد تأیید کنم.»

کروس درباره اینکه آیا بعد از یورو دوباره تیم ملی را ترک می‌کند یا خیر گفت: «به این موضوع فکر نمی‌کنم. خیلی چیزها در مورد اینکه بعد از یورو چه اتفاقی می‌افتد مشخص نیست. من حتی برای فصل آینده قرارداد باشگاهی هم ندارم. ابتدا باید آن را روشن کنم. هنوز در مرحله تصمیم‌گیری هستم و باید بگویم با رئال برای تمدید هیچ مشکلی ندارم.»

کروس درباره نقش خود به عنوان یک "نجات دهنده" گفت: «این کار به تنهایی غیرممکن است. با توجه به موقعیت و سبک بازی من، مشخص است که مسئولیت خاصی را بر عهده می‌گیرم و کنترل بازی را برقرار می‌کنم. تلاش می‌کنم برای انجام کاری که همیشه انجام داده‌ام تا به تیم کمک می‌کنم. من قبلاً با بیشتر بچه‌ها بازی کرده‌ام و آنها را شخصاً می‌شناسم. زمان زیادی را صرف فکر کردن کردم و نکات مثبت بیشتر از موارد منفی است.»

کروس درباره آمادگی جسمانی خود گفت: «می‌دانم که از یک فصل طولانی با رئال مادرید می‌آیم. اما اگر این احساس را داشتم که نمی‌توانم از نظر بدنی با آن کنار بیایم، دیگر برنمی‌گشتم. از نظر فیزیکی، من مشکلی ندارم. اصلاً هر مشکلی را احساس می‌کنم و به خودم مطمئنم.»

دیدگاه‌ها