کد خبر : 2009890 | 29 اسفند 1402 ساعت 19:55 | 19.2K بازدید | 14 دیدگاه

با بدقولی‌ها نمی‌توان ادامه داد

خداحافظی برهانی از تیم بحران زده

آرش برهانی از هدایت شهرداری آستارا در ادامه لیگ یک استعفا کرد.

خداحافظی برهانی از تیم بحران زده

به گزارش ورزش سه، پس از برگزاری هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ابتدا این خسرو حیدری بود که از هدایت خوشه طلایی مشهد استعفا داد و حالا پس از آن آرش برهانی دیگر بازیکن سابق استقلالی‌ها که هدایت شهرداری آستارا عهده‌دار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از این تیم خداحافظ کرد.

برهانی با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: سلام خدمت هواداران خونگرم شهرداری آستارا. تشکر ویژه می‌کنم از هواداران عزیز بخاطر لطف و محبتی که به بنده و بچه‌های تیم داشتن هرگز خوبی‌هاتون رو فراموش نمی‌کنم هوادارانی با فرهنگ و با درک بالا از مسائل فوتبال و دوستداشتنی، بعد از باخت به فجر با وجود ناراحتی زیادتون صحبت‌ها و لطفی که به بنده داشتین تصمیم به جدایی برایم خیلی سخت بود اما همینطور که خیلی خوب مشکلات رو می‌دونین و در جریان تمامی امور هستید تا کنون شاهد بدقولی‌های زیاد و انجام تعهدات نصف و نیمه بوده‌ام که کار را برای کادرفنی و همچنین بازیکنانم سخت کرده است و ادامه‌ همکارای بنده به صلاح تیم دوست‌داشتنی آستارا نیست. امیدوارم با رفتن من شرایط بهتر بشه و بازیکنان با غیرت و تیم شهرداری آستارا که تنها دلخوشی ورزشی شهرستان هست روزهای با اقتدار و درخشان پیش رو داشته باشد. مردم شریف آستارا همیشه به نیکی ازتون یاد می‌کنم خدانگهدار.

او که تا پیش از این در آکادمی استقلال مشغول فعالیت بود اما در هجدهم دی ماه ۱۴۰۲ به عنوان سرمربی شهرداری آستارا معرفی شد و حالا پس از حضور در ۷ بازی روی نیمکت این تیم، با ۵ شکست، ۱ تساوی و ۱ پیروزی برابر خوشه طلایی مسیرش را پیش از پایان سال ۱۴۰۲ جدا کرد.

شهرداری آستارا حالا با ۱۹ امتیاز از ۲۴ بازی توانسته با یک امتیاز اختلاف با دریا بابل، در رده پانزدهم جدول ایستاده و اگر حکم کسر ۳ امتیاز از این تیم نبود، بلکه شهرداری آستارا در رده چهاردهم قرار می‌گرفت و با منطقه سقوط فاصله بیشتری ایجاد می‌کرد.

دیدگاه‌ها