کد خبر : 2009917 | 01 فروردين 1403 ساعت 04:31 | 16.8K بازدید | 24 دیدگاه

والتر زنگا:

با حذف اینتر یاد ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۰ افتادم

والتر زنگا حذف اینتر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مشابه حذف ایتالیا از جام جهانی ۱۹۹۰ دانست.

با حذف اینتر یاد ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۰ افتادم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در حالی‌که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید به برتری ۱-۰ رسیده بود، در واندا متروپولیتانو متحمل شکست ۲-۱ شد و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد و از چمپیونزلیگ حذف شد.

به دنبال این اتفاق، زنگا، دروازه‌بان سابق اینتر در گفت‌وگو با کانال یوتیوب این باشگاه، در مورد حذف آنها برابر اتلتیکو سخن گفت: «اگر اوضاع مطابق میل پیش نرود معمولاً از خستگی صحبت می‌شود اما باید در نظر داشته باشیم که این اولین ناکامی ۲۰۲۴ پس از چندین موفقیت بود.

2003176

حذف مقابل اتلتیکو مادرید چیزی است که می‌توان آن را هضم کرد و پذیرفت. آنها تیم بزرگی هستند. فکر می‌کنم برد ۱-۰ در میلان باعث اشتباه بازیکنان شد و آنها را مغرور کرد. آنها به این فکر می‌کردند و با خودشان می‌گفتند «آنها نمی‌توانند به ما گل بزنند.» پس از گل اول اتلتیکو دیدیم که بازیکنان اینتر به هم ریختند و دیگر نتوانستند مانند قبل با اقتدار بازی کنند. به‌نظرم حذف آنها برابر اتلتیکو مانند اتفاقی است که در جام جهانی ۱۹۹۰ مقابل آرژانتین برای ما رخ داد. این افکار عجیبی است که به ذهن برخی از بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌شوند و به آنها آسیب می‌رسانند. این بازی هفته گذشته من را به یاد آن سال انداخت.»

در دیداری که زنگا آن را با بازی اتلتیکو مادرید-اینتر مقایسه کرده است، ایتالیا که تا بازی مقابل آرژانتین گلی دریافت نکرده بود، برابر این تیم به تساوی ۱-۱ رسید و در ضربات پنالتی شکست خورد.

دیدگاه‌ها