کد خبر : 2009920 | 29 اسفند 1402 ساعت 22:20 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره جنجالی فرانسه: بازگشت به پاریس اولویتم نیست

آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، تایید کرد که احتمال بازگشت به پاری سن ژرمن در میان اولویت‌های او قرار ندارد.

ستاره جنجالی فرانسه: بازگشت به پاریس اولویتم نیست

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو از زمانی که در سال 2019 پاری سن ژرمن را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، شایعاتی درمورد بازگشت او به فرانسه شنیده می‌شد.

قرارداد این بازیکن فرانسوی با باشگاه ایتالیایی در انتهای فصل به پایان می‌رسد و هنوز وضعیت مشخصی مبنی بر ماندن او در یوونتوس پس از پایان فصل وجود ندارد.

رابیو پس از پایان قراردادش از تیم جدا شد و جدایی او نسبتاً سخت بود و هواداران باشگاه فرانسوی از دیدن او پس از اینکه سرانجام به ایتالیا رفت خوشحال شدند.

2003181

در حاشیه اردوی تیم ملی فرانسه از رابیو درمورد آینده‌اش سوال شد و او گفت: "بله، از زمانی که من برای انتقال به یوونتوس از پاری سن ژرمن جدا شدم، هر تابستان شایعات بازگشت من مطرح می‌شود. از یک طرف بسیار ناخوشایند است، اما زمانی که می‌دانید چگونه جدا شدم، امکان آن دشوار است. البته، همانطور که گفتم، هرگز نباید هیچ دری را ببندید، اما در هر صورت این اولویت من نخواهد بود."

او درباره آینده خود در یوونتوس همچنین گفت: "هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. فصل آینده قرار است در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. بنابراین این‌ها را در ذهن دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام."

دیدگاه‌ها