کد خبر : 2009937 | 29 اسفند 1402 ساعت 23:52 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

سولسشر: رشفورد مثل مسی و رونالدو پنالتی زد

اوله گونار سولسشر با یادآوری صعود تاریخی منچستریونایتد با شکست پاری سن در چمپیونزلیگ، مارکوس رشفورد را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه کرد.

سولسشر: رشفورد مثل مسی و رونالدو پنالتی زد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر گفته که مارکوس رشفورد در برد معروف منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن، قدرت ذهنی مشابهی با دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال نشان داد.

با نگاهی به پیروزی منچستریونایتد در سال 2019 مقابل پاری سن ژرمن، سولسشر از عملکرد این مهاجم انگلیسی تمجید کرد. این مهاجم یک پنالتی دقیقه 94 را در پارک دو پرنس به گل تبدیل کرد تا پاری سن ژرمن را از دور رقابت‌ها حذف کند.

2003236

سولسشر گفت: "ما فقط به یک گل دیگر نیاز داشتیم. آن‌ها را با دو گل سورپرایز کردیم. من گفته بودم که اگر در 10 دقیقه آخر فقط نیاز به یک گل داشته باشیم، آن وقت زمان بدی برای پی‌اس‌جی می‌شود و همین ترس آن‌ها را بیشتر می‌کند. و ما این کار را انجام دادیم. مارکوس از راه دور به سمت جانلوئیجی بوفون شوت زد. این همان کاری است که شما می‌خواهید مارکوس انجام دهد."

سرمربی سابق یونایتد با اشاره به پنالتی تعیین کننده وقت‌های تلف شده، گفت: "بازیکنانی که می‌تونند این فشار را تحمل کنند، بهترین هستند. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و بعد از دقیقه 94، مارکوس با آن پنالتی. یک پنالتی درخشان، درست در مقابل هواداران میهمان تا ما را به مرحله یک چهارم نهایی برساند. من در سراسر زمین دویدم تا با بازیکنان و هواداران زیر باران جشن بگیرم. سپس به رختکن برگشتیم. هیجان انگیز بود."

دیدگاه‌ها