کد خبر : 2009940 | 29 اسفند 1402 ساعت 23:57 | 35.6K بازدید | 16 دیدگاه

به شما ربطی ندارد، سیلی فدراسیون اسپانیا به لالیگا!

فدراسیون فوتبال اسپانیا به نظرات باشگاه‌ها برای فرستادن بازیکنان به یورو و المپیک توجه نمی‌کند.

به شما ربطی ندارد، سیلی فدراسیون اسپانیا به لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بحث‌های پیرامون حضور بازیکنان در تیم‌های ملی‌شان هم بیشتر می‌شود. در تابستان ۲۰۲۴ کوپا آمه‌ریکا، یورو و مسابقات المپیک برگزار می‌شوند که چالش‌هایی جدی برای باشگاه‌ها ایجاد می‌کنند.

یکی از باشگاه‌هایی که اخیراً مخالفتش را برای فرستادن بازیکنانش به المپیک اعلام کرده، رئال مادرید است. آنها با این دلیل که چون المپیک زیر نظر فیفا برگزار نمی‌شود، بازیکنانی را که در مسابقات کوپا آمه‌ریکا و یورو شرکت می‌کنند و با تیم‌هایشان به مراحل بالای مسابقات صعود می‌کنند، به المپیک نخواهند فرستاد.

با این حال اما فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد قانونی را برای مقابله با باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید در دستور کار قرار دهد. این قانون دست‌های باشگاه‌ها را برای مخالفت با رفتن بازیکنان به یورو و المپیک بسته نگه می‌دارد.

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، منابعی از فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرده‌اند که آنها به نظرات باشگاه‌ها در مورد حضور بازیکنان در یورو و المپیک اهمیتی نمی‌دهند. آنها بعد از پایان یورو از بازیکن می‌پرسند و در صورت موافقت، او می‌تواند بدون توجه به نظر باشگاهش به تیم ملی بپیوندد.

دیدگاه‌ها