کد خبر : 2009942 | 01 فروردين 1403 ساعت 06:36 | 24.7K بازدید | 99 دیدگاه

یک سال دیگر با همراهی شما

سال نو مبارک، شادباش ورزش سه به فارسی زبانان

ورزش سه حلول سال ۱۴۰۳ خورشیدی را به همه ایرانیان در سراسر جهان تبریک می‌گوید.

سال نو مبارک، شادباش ورزش سه به فارسی زبانان

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

این مطلبی است که نباید با کلیشه‌های رایج خبرنویسی در وب سایت "ورزش سه"، آغاز شود؛ با این حال درست در لحظه تحویل سال و جابجا شدن کره زمین روی گُرده‌های سال نو، به سنت باستانی ایران، تازه شدن را به همه شما تبریک می‌گوییم.

2003253

در سالی که گذشت، "ورزش سه" همچنان به عنوان پربیننده‌ترین رسانه خبری ایرانی به کار خود ادامه داد و با ۲۴ ساعته کردن فعالیت‌هایش بدون تعطیلی در بخش‌های مختلف سعی کرد در نهایت سرعت، دقت و کیفیت به خبررسانی بپردازد.

از زمان تاسیس این وب‌سایت تا امروز ورزش ایران تغییرات بسیاری را متحمل شده و طبعاً شرایط کاری همراهان ورزش سه نیز با گذشته بسیار متفاوت است. با این حال تلاش ما همچنان مبتنی بر اطلاع رسانی صحیح و انتشار اخبار سریع‌تر از سایر منابع و نکاتی از این دست است که صحبت مجدد درباره آنها تکرار مکررات است.

همکاران ما در "ورزش سه" و "آنتن" در طول سال تلاش بسیاری برای این ماموریت به خرج داده که از همین جا دست آنها را به گرمی می‌فشاریم چرا که انجام این کار طولانی و بدون تعطیلی در طول سال بدون حضور همه اعضا هرگز امکان‌پذیر نبود.

در عین حال آنچه که باعث خوشحالی و خرسندی است همراهی بی‌وقفه، وفادارانه، دلسوزانه و همیشگی شما در همه اوقات سال است، چیزی که به ما حس داشتن خانواده‌ای به بزرگی همه ایران را می‌دهد و بزرگترین دستاورد ماست. این همراهی البته تنها منحصر به ایرانیان نیست، ورزش سه رسانه‌ای محبوب در میان ایرانیان، همزبانان افغانستانی و دیگر فارسی‌زبانان است.

به امید آنکه سال پیش رو، برای همه شما سالی پر از برکت، رونق و سرسبزی برای ایرانیان در سراسر جهان باشد.

آنچنانکه سعدی بزرگ سروده است: 
"برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز"

دیدگاه‌ها