کد خبر : 2009944 | 01 فروردين 1403 ساعت 00:10 | 13.4K بازدید | 16 دیدگاه

از نه بازی مرگبار، زندگی می‌سازیم

سهراب: به تیمم خیلی امیدوارم، می‌خواهیم بمانیم

در آستانه آغاز سال نو سرمربی نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی‌های باقی مانده حداکثر امتیازات را کسب کند و در لیگ برتر ماندگار شود.

سهراب: به تیمم خیلی امیدوارم، می‌خواهیم بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ است که همانند سال گذشته برای بقا می‌جنگد. آنها گزینه سقوط هستند اما امید همچنان در دل سرمربی و بازیکنان‌شان وجود دارد. سهراب بختیاری‌زاده این روزها وظیفه هدایت صنعت نفت برای بقا را برعهده دارد.

سهراب بختیاری‌زاده در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: پیشرفت تیم ما قابل توجه است. در دو بازی آخرمان جلوی دو تیم خوب گل‌گهر و ملوان شکست خوردیم ولی به نظرم در هیچ کدام از بازی‌ها مستحق باخت نبودیم؛ به خصوص در بازی ملوان که فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم و با کمی دقت می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. به هر صورت در آن جو بازی کردن بسیار خوشایند بود. بازیکنان ما بازی خیلی خوب و پرتلاشی از خودشان نشان دادند و احساس کردم که برای پیراهن صنعت نفت ارزش زیادی قائلند.

بختیاری زاده در ادامه با ابراز امیدواری می‌گوید: چیزی که من را امیدوار می‌کند همین پیشرفت و حرکت رو به جلو است؛ علی رغم اینکه آن نتایج قابل قبول هواداران صنعت نفت را نگرفتیم و همین جا از آنها عذرخواهی می‌کنم.

او خطاب به مسئولین عنوان کرد: از طرف دیگر امیدوارم که رسیدگی به تیم در دستور کار مسئولین استانی، به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ قرار بگیرد و همه دست به دست هم بدهیم برای بقای صنعت نفت. همانطور که سال گذشته این اتفاق در روز آخر رخ داد و بعد برای سال بعدتر با شرایط بهتر وارد رقابت‌ها شد.

بختیاری زاده، با تمجید مجدد از شاگردانش گفت: شاید ما جزو تیم‌های پر امکانات لیگ نباشیم ولی تیمی داریم با بازیکنان متعهد و متعصب که همه هم و غم‌شان را برای موفقیت نفت آبادان خواهند گذاشت. من هم وظیفه دارم تا آخرین لحظه بجنگم. مطمئن باشید رقابت برای بقا در لیگ برتر تا روز آخر ادامه خواهد داشت و تیم‌های مختلفی درگیر آن خواهند شد. به خصوص در ۹ بازی باقی مانده مطمئنم که خیلی سخت امتیازها رد و بدل می‌شود و اگر چه کار ما خیلی سخت است ولی باید بتوانیم از این فرصت مرگ و زندگی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها