کد خبر : 2009968 | 01 فروردين 1403 ساعت 10:50 | 6.3K بازدید | 14 دیدگاه

سرمربی فولاد دست یاری به سوی هواداران دراز کرد

آرزوی ویسی در سال جدید: شادی برای خوزستان

سرمربی فولاد خوزستان با انتشار پستی اینستاگرامی اعلام کرد برای شادکردن مردم خوزستان تلاش خواهد کرد.

آرزوی ویسی در سال جدید: شادی برای خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، عبدالله ویسی که چند روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفت، متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و از هواداران فولاد خواست با اتحاد و حمایت برای رسیدن روزهای خوب این تیم تلاش کنند.

ویسی که سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در فولاد حضور داشته و افتخارات زیادی با پیراهن قرمزپوشان خوزستان کسب کرده، ضمن انتشار تصاویری از دوران گذشته خود در فولاد نوشت: سلام و درود خدمت هواداران فولاد بزرگ خوزستان، ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک برای فرا رسیدن سال جدید؛ آمده‌ایم که با تمام وجود در خدمت شما باشیم که خاطرات تلخ سال گذشته را به کام شما شیرین کنیم.

2003289

او ادامه داد: قصد و نیت و هدفمان سربلندی فولاد و بازگشت به گذشته پر افتخار تیم استانمان است. همچون سه مقطع قبلی که چه به عنوان بازیکن و کمک مربی و سرمربی در خدمت شما بودم و افتخار آن را داشتم که در قهرمانی اول فولاد در سال ۸۴ عضو کوچکی از مجموعه فولاد باشم.

ویسی در بخش بعدی آورده است: باید تمام وجود خود را بگذارم برای برتری نام بزرگ خوزستان؛ باشد که همچون گذشته فرزند خدمتگزار فولاد باشم و در افتخار آفرینی‌ها کنار شما مردم نازنین شهرم باشم. من از امروز با شما و در کنار شمام و در همه شادی‌ها و غم‌ها  همراهتان هستم و مسئولیت سنگین این وظیفه بزرگ را بر عهده می‌گیرم تا دوباره شادی را به مردم خوزستان هدیه کنیم.

2003291

جمله پایانی ویسی به یکدلی فولادی‌ها اختصاص دارد: اتحاد، همدلی و حمایت رمز پیروزی است؛ باهم برای نام خوزستان، اهواز و فولاد”.

گفتنی‌ است؛ تمرینات فولاد در سال جدید از روز چهارم فروردین زیر نظر عبدالله ویسی شروع می‌شود تا آنها خود را برای مسابقه با هوادار در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده کنند.

دیدگاه‌ها