کد خبر : 2009979 | 01 فروردين 1403 ساعت 15:28 | 28.7K بازدید | 7 دیدگاه

تمجید اسطوره از ده‌روسی: رم حالا تیم شده است!

آریگو ساکی، اسطوره مربیگری فوتبال ایتالیا، از عملکرد دانیله ده‌روسی روی نیمکت رم تمجید کرد.

تمجید اسطوره از ده‌روسی: رم حالا تیم شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ده‌روسی پس از اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو از هدایت رم به عنوان مربی موقت و تا پایان فصل جاری هدایت تیم محبوبش را برعهده گرفت و توانست نتایج بسیار خوبی را در طول این مدت به دست بیاورد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که ده‌روسی بتواند به این درخشانی عمل کند و شرایط را برای جالوروسی به این شکل پیش ببرد اما آنها حالا در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که بتوانند سهمیه حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان را به دست بیاورند. 

1999745

ساکی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره عملکرد این مربی جوان اظهار داشت: «ده‌روسی فردی آرام و باهوش است. او مجبور شد جانشین غول فوتبالی مانند مورینیو شود و خیلی زود خودش را در این تیم به بازیکنان بقبولاند که کار بزرگی برای او بود. 

امروز می‌بینید که رم بالاخره ایده مشخصی برای بازی دارد. آنها حالا می‌دانند که در زمین باید چه کاری انجام دهند. هیچکس نمی‌تواند معجزه کند اما ایده درست بازی در این تیم دیده می‌شود و نتایج خوبی هم به دست آورده‌اند. البته که جا برای پیشرفت همیشه هست. در زندگی باید عاشق کاری باشید که می‌کنید تا بتوانید بهتر عمل کنید. 

ده‌روسی در همان ابتدا توانست روش درستی را انتخاب کند و شاید بازیکنان از فوتبال دفاعی که پیش از آن بازی می‌کردند چندان راضی نبودند، فوتبالی که در آن حمله به داور یکی از اصول اصلی و مهم بود. او بازیکنان را احیا کرد.»

دیدگاه‌ها