کد خبر : 2009997 | 01 فروردين 1403 ساعت 17:20 | 75.4K بازدید | 55 دیدگاه

شاید اشتباه می‌کنید

آنری: چه کسی گفته امباپه به رئال می‌رود!

تیری آنری، مربی تیم المپیک فرانسه، ادعای جالبی در مورد آینده کیلیان امباپه مطرح کرد.

آنری: چه کسی گفته امباپه به رئال می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور یا عدم حضور کیلیان امباپه در المپیک 2024 پاریس این روزها داغ دنبال می‌شود. اگر او در پی اس جی می‌ماند، موردی که مشخص شده غیرممکن است، هیچ مشکلی برای حضور در المپیک نداشت اما حالا که قصد جدایی دارد، این حضور در هاله‌ای از ابهام است.

تیری آنری او را برای تیم خودش می‌خواهد اما اگر راهی رئال شود، این احتمال غیرممکن می‌شود چون باشگاه مادریدی این قضیه را روشن کرده که به هیچ‌کدام از بازیکنانش اجازه حضور در المپیک را نمی‌دهد.

2002998

تیری آنری در مورد آینده امباپه به تله فوت گفت: «کیلیان می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود و بهترین تصمیم را خواهد گرفت. این تیم می‌تواند رئال باشد و واضح است که همه دنیا چنین فکری می‌کنند اما شاید همه اشتباه می‌کنند. هنوز مشخص نیست که آینده امباپه در کدام تیم خواهد بود.»

آنری ادامه داد: «کیلیان به هر تیمی برود، برایش خوب خواهد شد چون در مورد یک هیولا حرف می‌زنیم. او افتخار فرانسه است. در خارج از فرانسه هر کسی من را می‌بیند، می‌گوید چقدر خوش شانسید که او را در اختیار دارید. همه دنیا به او حسادت می‌کنند و البته مثل هر بازیکن بزرگی منتقدانی هم دارد. در همین فرانسه گاهی او یک دستش را بلند می‌کند و برخی می‌گویند چرا این کار را انجام داد. بیرون فرانسه بزرگ‌ترین اشتباهات اسطوره‌ها را می‌بخشند ولی در خود فرانسه اوضاع متفاوت است. من برای کیلیان به هر تیمی که برود آرزوی موفقیت می‌کنم.»

آنری در مورد احتمال عدم حضور امباپه در المپیک گفت: «از من چه می‌خواهید؟ به کیلیان بگویم با باشگاهت وارد جنگ شو؟ تنها چیزی که می‌دانیم این است که امباپه از پی اس جی خواهد رفت و مهم نیست به کجا می‌رود اما اگر به رئال برود، همه می‌دانیم که آنجا به او اجازه حضور در المپیک را نخواهند داد.»

دیدگاه‌ها