کد خبر : 2010001 | 01 فروردين 1403 ساعت 18:45 | 43.2K بازدید | 8 دیدگاه

توهین شود، واکنش نشان می‌دهیم

هشدار جدی مربی برزیل در مورد وینیسیوس

دوریوال جونیور، مربی جدید تیم ملی برزیل، در مورد احتمال توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس حرف زد.

هشدار جدی مربی برزیل در مورد وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شنبه و سه‌شنبه پیش رو در ومبلی و برنابئو دو بازی دوستانه برابر تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا خواهد داشت و توجهات زیادی نیز به وینیسیوس معطوف خواهد شد که در یکی دو سال اخیر هدف اول نژادپرستان در ورزشگاه‌ها بوده است.

انتظار نمی‌رود علیه وینی در هیچ‌یک از این دو بازی توهینی شنیده شود اما در آخرین بازی تدارکاتی برزیل که برابر گینه در بارسلونا بود، وینی مورد توهین قرار گرفت.

1997176

دوریوال در این رابطه به گاردین گفت: «متاسفانه در سرتاسر جهان این اتفاق می‌افتد. جهل هنوز پابرجاست و مسئولان باید تدابیر شدیدتری اتخاذ کنند. این وضعیت به‌ویژه در مورد وینیسیوس از حد و مرز خودش گذشته است. مردم اسپانیا به‌طور کلی مردمی بسیار مهربان، محترم و مهم‌تر از همه صلح‌طلب هستند و وجهه آنها نباید توسط یک مشت نژادپرست خدشه‌دار شود. در صورت تلاش پلیس برای انجام این کار، باید امکان یافتن افراد توهین کننده وجود داشته باشد. در کشور ما هر روز عده زیادی از مردم رنج می‌برند. اما با ناکارآمدی و کم‌کاری مسئولان ساکت شده‌اند.»

دوریوال ادامه داد: «ما باید تمام اطلاعات را در این مورد تجزیه و تحلیل کنیم، اما در صورت تکرار، آماده‌ایم تا اقدامات شدیدی انجام دهیم. وینیسیوس هنوز بچه است. او هنوز در حال اتمام تحصیلاتش است و این اقلیت نمی‌توانند با او این‌طور رفتار کنند.»

دیدگاه‌ها