کد خبر : 2010004 | 01 فروردين 1403 ساعت 18:30 | 96.4K بازدید | 60 دیدگاه

رفاقت معنا شد

چک یک میلیون یورویی: نیمار به داد آلوز رسید

پدر نیمار به توصیه پسرش مبلغ هنگفت برای آزادی موقت دنی آلوز را پرداخت خواهد کرد.

چک یک میلیون یورویی: نیمار به داد آلوز رسید

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دادگاه بارسلونا با آزادی دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا به قید وثیقه یک میلیون یورویی موافقت کرده است. البته تا زمانی که درخواست تجدیدنظر در مورد حکمی که او را به اتهام تجاوز به زن جوان در یک کلوپ شبانه به چهار سال و نیم زندان محکوم کرده، بررسی شود.

2003335

به این ترتیب، آلوز برزیلی می‌تواند به محض پرداخت یک میلیون یورو و تسلیم دو پاسپورت خود (برزیلی و اسپانیایی) از زندان برایان 2 که از 20 ژانویه 2023 در آن زندانی است خارج شود.

برای انجام این کار، اطرافیان آلوز به نیمار، هم تیمی سابق او در بارسلونا، پی اس جی و تیم برزیل تکیه کرده‌اند. 

به گزارش "لاونگواردیا"، پدر نیمار کسی است که مبلغ وثیقه را برای دنی آلوز پرداخت خواهد کرد تا او در اسرع وقت آزاد شود. این موضوع را منابع نزدیک به آلوز به روزنامه کاتالان تایید کرده‌اند.

نیمار از زمان بازی در بارسلونا با دنی آلوز دوست بوده و از طریق پدرش مسئولیت پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی را بر عهده خواهد داشت، زیرا حساب‌های آلوز مسدود شده است.

2003336

امروز نماینده دنی آلوز به‌موقع برای تودیع وثیقه حاضر نشد، زیرا آخرین مهلت ساعت 2:30 بعد از ظهر بود. بنابر گزارش لاونگاردیا، انتظار می‌رود دنی آلوز پنجشنبه این هفته از زندان آزاد شود.

نیمار قبلا با 150 هزار یورو به آلوز کمک کرده بود

دنی آلوز پیش از این هم به نیمار و پدرش مراجعه کرده بود تا 150000 یورو را که دادگاه تحقیق برای غرامت به قربانی خواسته بود پرداخت کند. این مبلغ برای کاهش مدت زمان زندان آلوز حیاتی بود.

دیدگاه‌ها