کد خبر : 2010036 | 01 فروردين 1403 ساعت 22:02 | 6.4K بازدید | 7 دیدگاه

در سرمای غیرمنتظره ورزشگاه آزادی؛

گزارش:‌ آغاز دوباره زندگی‌ برای تیم ملی

شاگردان امیر قلعه‌نویی آخرین تمرین خود را پیش از دیدار سوم مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار کردند.

گزارش:‌ آغاز دوباره زندگی‌ برای تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، هنوز علاقه‌مندان به فوتبال شکست در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر را از یاد نبرده‌اند و حسرت آن مسابقه را می‌خورند. اما فوتبال هم مثل زندگی در جریان است و باید پا به پای آن پیش رفت. 

چند هفته پس از وداع تلخ با جام ملت‌های آسیا بار دیگر امیر قلعه‌نویی نفرات مورد نظرش را به اردوی تیم ملی فراخوانده و با اضافه شدن برخی بازیکنان جوان فضای تمرین تیم ملی حال و هوای متفاوت‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است. 

نکته مهم آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با ترکمنستان غیبت چند بازیکن از جمله مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و پیام نیازمند به دلیل مصدومیت بود و از سوی دیگر شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت اجازه حضور در بازی شب آینده برابر ترکمنستان را ندارد.  

2003377

بولت پرسپولیسدر ادامه نکات دیگر تمرین تیم ملی که در هوای بهاری سرد ورزشگاه آزادی در غرب تهران برگزار شد را مرور می‌کنیم:

بولت زیر مجموعهحضور یک هوادار معلول تیم در محل تمرین فضا را تحت تاثیر قرار داده بود و بازیکنان در ادامه با او عکس یادگاری گرفتند.  
بولت زیر مجموعهمجتبی محرمی، ستاره سال‌های دور تیم ملی و پرسپولیس میهمان ویژه تمرین ملی‌پوشان بود. 

2003378

بولت زیر مجموعهعلیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت با وجود حضور در ورزشگاه آزادی در این تمرین شرکت نکرد و مهدی ترابی هم به دلیل سرماخوردگی غایب بود. این بازیکنان شانسی برای حضور مقابل ترکمنستان ندارند.
بولت زیر مجموعهملی‌پوشان به دلیل سرمای هوا با لباس‌های گرم در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند.
بولت زیر مجموعهپس از انجام کارهای بدنی زیر نظر قربانعلی‌پور ملی‌پوشان در دو گروه مجزا تقسیم شدند و هر گروه در قالب دو تیم با کاورهای سفید و سبز به ضربه‌زنی سمت دروازه‌های کوچک پرداختند.
بولت زیر مجموعهدینکا آلین از ابتدا دروازه‌بان‌ها را از سایر نفرات جدا کرد تا تمرینات اختصاصی انجام بدهند. نکته قابل توجه در اختیار قرار داشتن نیمی از زمین بین آنها برای تمرین بازی‌سازی بود.
بولت زیر مجموعهفرشاد عباسی، عکاس قدیمی ورزش کشور که پس از ٣٠ سال فعالیت به تازگی بازنشسته شد، با دعوت تیم ملی در تمرین حاضر شد و با اهدای پیراهن شماره ٣٠ توسط اعضای تیم ملی مورد تحلیل قرار گرفت. پیش از اهدای این پیراهن، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با اشاره به فعالیت‌های عباسی در دوران عکاسی و زحمات او برای پوشش رقابت‌های ورزشی، برای او در ادامه زندگی سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

2003379

تیم ملی در شرایطی شب آینده از ساعت ٢٠:٣٠ دقیقه به مصاف ترکمنستان می‌رود که در دو بازی ابتدایی این مرحله پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا موفق به شکست ۴ بر صفر هنگ‌کنگ شد و سپس در تاشکند مقابل ازبکستان به تساوی ٢ بر ٢ دست یافت.

دیدگاه‌ها