کد خبر : 2010046 | 01 فروردين 1403 ساعت 23:11 | 27.8K بازدید | 6 دیدگاه

عربستان یکی از بهترین‌هاست

تشکر ویژه سرمربی تاجیکستان از مستر شگرت!

سرمربی جدید تیم ملی تاجیکستان می‌گوید که پیتر شگرت برای استراحت و دوری از فوتبال، از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده است.

تشکر ویژه سرمربی تاجیکستان از مستر شگرت!

به گزارش "ورزش سه"، گلا شیکلادزه، مربی گرجستانی تیم ملی تاجیکستان، پیش از رویارویی با عربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027، ضمن احترام به حریف، تأکید کرد که سعودی‌ها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند.

شیکلادزه در نشست خبری پیش از دیدار فردا در جمع اصحاب رسانه گفت: تیم ملی عربستان یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، اما ما به خوبی برای این دیدار آماده شدیم و در روزهای گذشته اردوی تدارکاتی را در قطر برگزار کردیم.

این مربی گرجستانی ادامه داد: از پیتر شگرت مربی سابق تاجیکستان که 10 سال به عنوان دستیار با او کار کردم و از او چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم، تشکر می‌کنم.

2003398

او صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شگرت پس از دوره طلایی که داشت کار بزرگی که در سال‌های گذشته با تیم ملی تاجیکستان انجام داد، ترجیح داد تا مدتی را به استراحت بپردازد.

شیکلادزه افزود: ما علاوه بر اینکه در مسابقات قاره‌ای و بین‌المللی به دنبال استفاده از بازیکنان جوان برای بهره‌مندی از کیفیت آنها هستیم، تلاش می‌کنیم تا همین فلسفه را ادامه داده و تا فوتبال تاجیکستان را توسعه دهیم.

سرمربی تاجیکستان، عربستان سعودی را یکی از بهترین تیم‌های آسیا توصیف کرد و گفت: آنها علاوه بر اینکه با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار دارند، لیگی قدرتمند را تشکیل داده‌اند که بازیکنان برجسته‌ای در آن حضور دارند. ضمن اینکه عربستان مربی باتجربه‌ای روی نیمکت دارد که می‌تواند تیم قدرتمندی را تشکیل دهد.

دیدگاه‌ها