کد خبر : 2010049 | 01 فروردين 1403 ساعت 23:35 | 30.7K بازدید | 15 دیدگاه

دوست نداریم در هیچ تورنمنت ملی بازیکن داشته باشیم

درخواست بارسا: ملی‌پوش نداشته باشیم!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، اعلام کرد که مخالف شرکت بازیکنان جوان بارسلونا در مسابقات المپیک و یورو ۲۰۲۴ است.

درخواست بارسا: ملی‌پوش نداشته باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که همواره از تعداد زیاد مصدومیت‌ها رنج برده، به‌نظر می‌رسد در حال گرفتن تصمیماتی برای جلوگیری از این موضوع است. در جدیدترین مورد دکو با حضور بازیکنان بارسا در یورو و المپیک مخالفت کرده است.

او در گفت‌وگو با کادناسر گفت:«ما به‌عنوان یک باشگاه نمی‌خواهیم هیچ بازیکنی به یورو و بازی‌های المپیک برود. فدراسیون این را می‌داند اما باید با بازیکنان صحبت و شرایط را مدیریت کنیم. حضور در هر دو تورنمنت بسیار زیاد است، باید در مورد تعداد بازی‌هایی که هر کدام می‌توانند انجام دهند صحبت کنیم. بیایید سعی کنیم و اجازه ندهیم اتفاق بدی بیفتد.»

او در ادامه بار دیگر در مورد آینده ژاوی هرناندز صحبت کرد و اظهار داشت که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سپس حفظ این مربی بعید نیست.

2000654

«ده بار از من پرسیده شد که ژاوی می‌ماند یا نه. اصلا نمی‌خواستم استعفا دهد. من همیشه او را به‌خاطر شجاعتش به یاد خواهم داشت، او همیشه مثبت‌نگر است، کار کردن با او یک افتخار است. ما هنوز اهدافی برای رسیدن به آنها داریم و نمی‌خواهم هر روز این سوال از من پرسیده شود. او همچنان می‌گوید که تصمیمش برای رفتن برگشت‌ناپذیر است، اما اگر بگوید می‌خواهد بماند، باید درباره آن صحبت کرد. به‌نظر من ممکن است این اتفاق رخ دهد. هنوز با هیچ مربی‌ای صحبت نکرده‌ایم، هرچند می‌دانیم چه کسی در دسترس است و چه کسی نه.»
او سپس در مورد لوئیز انریکه که قرار است با پاری سن ژرمن مقابل بارسا بایستد گفت: «من واقعاً او را دوست دارم. او یک شخصیت، مربی و مدیر کامل است. او همه چیزهایی را که یک مربی عالی باید داشته باشد را دارد.»

دیدگاه‌ها