کد خبر : 2010066 | 02 فروردين 1403 ساعت 07:22 | 21.3K بازدید | 37 دیدگاه

رمزگشایی از قرارداد طولانی نفت آبادان با کمالوند

قعرنشین لیگ برتر برای فصل بعد برنامه ریخت!

قرارداد طولانی مدت نفتی‌ها با فراز کمالوند می‌تواند به منزله آینده‌نگری مسئولان این باشگاه باشد.

قعرنشین لیگ برتر برای فصل بعد برنامه ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از قطع همکاری با سهراب بختیاری‌زاده رای به انتخاب فراز کمالوند سرمربی باتجربه فوتبال به عنوان نفر اول کادرفنی خود دادند.

کمالوند که تجربیات زیادی در فوتبال ایران داشته و هدایت تیم‌های مختلفی را هم برعهده داشته، در شرایطی سرمربی نفت آبادان شد که این تیم شرایط عجیبی را در لیگ برتر دارد و از دید کارشناسان و پیشکسوتان گزینه اول سقوط به دسته اول محسوب می‌شود.

نفت آبادان از 21 بازی گذشته خود در لیگ برتر 13 امتیاز دشت کرده و در قعر جدول قرار دارد. برزیلی‌های ایران در فصل عجیب و غریب خود 14 هفته است هیچ بردی در لیگ برتر به دست نیاورده‌اند و جالب است بدانید که آنها در هیچ‌کدام از مسابقات خانگی خود هم پیروز نشده‌اند!

نفت آبادان از 9 بازی آینده خود تنها 4 بار میزبانی در آبادان را خواهد داشت که سه بازی آن با تراکتور، سپاهان و پرسپولیس است! شرایطی عجیب که نشان می‌دهد کار آنها برای بقا بسیار سخت و حتی شاید بتوان گفت غیرممکن است!

1982858

از این رو عقد قرارداد 1.5 ساله و بلند مدت با کمالوند می‌تواند یک نشانه بزرگ به همراه داشته باشد؛ اینکه شاید مدیران باشگاه نفت هم قید فصل جاری را زده‌اند و خودشان هم تصور می‌کنند که ماندن تیم در لیگ برتر معجزه خواهد بود.

نفتی‌ها فردی را به عنوان سرمربی با قرارداد بلندمدت برگزیدند که هم به واسطه نتایج خوب در گذشته با صنعت نفت محبوبیت خاصی نزد مردم آبادان دارد و هم اینکه در گذشته سابقه خوبی در صعود به لیگ برتر دارد. کمالوند با استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز صعود به لیگ برتر را تجربه کرده و حالا این سرمربی تلاش خود را برای بقای نفت آبادان خواهد کرد. او اما به واسطه قرارداد بلندمدتی که با صنعت نفت بسته و تجربیات خوبی که دارد، اگر تیم به دسته اول سقوط کند، فصل بعد برای بازگشت به لیگ برتر تیم نفت را آماده خواهد کرد.

با همه شرایط موجود باید منتظر ماند و دید شوک حضور کمالوند در نفت آبادان چقدر مثبت خواهد بود؛ برزیلی‌های ایران هنوز امیدهای اندکی برای بقا در لیگ برتر دارند، اما با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد آنها از حالا باید به فکر بازگشت به مسابقات دو فصل بعد لیگ برتر باشند!

دیدگاه‌ها