کد خبر : 2010080 | 02 فروردين 1403 ساعت 09:57 | 19.5K بازدید | 11 دیدگاه

مقصد جدید میلاد عبادی‌پور مشخص شد

بازگشتی تماشایی و جالب توجه در پلاس لیگا لهستان در راه است.

مقصد جدید میلاد عبادی‌پور مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو سال وقفه، دریافت کننده ایرانی، میلاد عبادی پور، قرار است دوباره در پلاس لیگای لهستان بازی کند. این بازیکن با تجربه در فصل آینده نقطه قوت تیم چستخووا خواهد بود. این انتقال ممکن است به این معنی باشد که تیم چستخووا نمی‌خواهد برای سقوط در رقابت‌های فصل آینده بجنگد، بلکه تلاش می‌کند جسورانه‌تر برای صعود به پلی آف مبارزه کند.

میلاد عبادی پور برای هواداران لهستانی نامی آشناست، زیرا سال‌ها در تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کرد. او در این مدت 146 بازی در پلاس لیگا انجام داد که در آن 1782 امتیاز کسب کرد. او با تیم بلخاتوف قهرمان لهستان شد، دو بار قهرمان سوپرکاپ لهستان شد و مقام سوم لیگ قهرمانان را به دست آورد. در فصل 2022/2023، او تصمیم گرفت قدرت خود را در لیگ ایتالیا که در آن نماینده آلیانز میلانو بود، امتحان کند ولی نتوانست درخشش خود را در اسکرا بلخاتوف تکرار کند. او در حال حاضر بازیکن تیم اورال اوفا روسیه است.

عبادی پور همچنین عضو تیم ملی ایران است که با آن دو بار قهرمان آسیا شد و سال گذشته با شکست مقابل تیم ملی ژاپن در فینال به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت. میلاد تابعیت لهستان را نیز دارد و بازیکنی بومی برای باشگاه چستخووا محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها